eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

''Παναγιώτης Αποστόλου προς Αριστείδη Μπίμπα ''

 ''Παναγιώτης Αποστόλου προς Αριστείδη Μπίμπα ''
''Εμ πέστο ρε πουλάκι μου!''
Εμ πέστο ρε πουλάκι μου!
Λέω και εγώ, τόσο καιρό τι έχει ο Αριστείδης και τρώγεται με το μισθό μου και δεν τρώγεται με το μισθό των υπολοίπων συναδέλφων που έχουν έμμισθη θέση στο Δήμο Ερμιονίδας. Κόπηκε η απόφαση της αδελφής σου από το Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, ενώ η δικιά μου εγκρίθηκε!
Δεν το ήξερα πουλάκι μου, συγγνώμη!
Πάντως η απόφαση πάρθηκε; 
Η κίνηση έγινε;
Η προσπάθεια έγινε;
Αριστείδη, άμα νομίζεις ότι αδίκως παίρνω αυτά τα χρήματα για τη θέση που φέρω, μπορείς να απευθυνθείς στο Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, που πήρε την απόφαση και να καταγγείλεις ότι κακώς του δώσατε αυτή τη θέση. Ο κύριος Αποστόλου είναι τεμπέλης!
Ερώτηση: Με λες κλέφτη;

Παναγιώτης Αποστόλου