eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

''Γυρνώντας τον κόσμο με ένα ποδήλατο για τα παιδιά της "ΕΛΠΙΔΑΣ"

<<Γυρνώντας τον κόσμο με ένα ποδήλατο για τα παιδιά της "ΕΛΠΙΔΑΣ">>
Η ιδιαιτέρα Πατρίδα της προέδρου του συλλόγου "ΕΛΠΙΔΑ" κυρίας Μαριάννας Βαρδή Βαρδινογιάννη-Η ΕΡΜΙΟΝΗ- στο επίκεντρο αυτής της όμορφης ποδηλατικής πορείας στις πόλεις του κόσμου.Σας παρουσιάζουμε-καθώς είμαστε γνώστες από την γέννηση αυτού του εγχειρήματος- ολοκληρωμένα τα στοιχεία μαζί με το λογότυπο και την διαδρομή που θα ακολουθήσει ο Τομ.


O Tom μας συστήνεται:
<<Το όνομα μου είναι Αναστάσιος Παντελής Κόκκορης (Tom kokoris).


Γεννήθηκα στην Ρηχέα Ζάρακα Λακωνίας της Ελλάδας. Είμαι 58 Ετών και ζω στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας με την Οικογένεια μου και τ αδέρφια μου.


Η αγάπη μου για την ποδηλασία άρχισε από τα παιδικά μου χρόνια με μακρινές αγωνιστικές διαδρομές...........
............


Το 2010 συμμετείχα σε ποδηλατικό γύρο 800 χιλιομέτρων από την Μπανγκόκ έως το Κχάο Λακ της Ταυλάνδης με σκοπό να συγκεντρώσουμε χρήματα για το ίδρυμα "Hands Across the Water" του "Peter Baines". H μετάφραση είναι "Τα χέρια πάνω στο νερό". Ο Peter έχτισε δυο οικοτροφεία για 63 ορφανά από το Τσουνάμι του 2004 στο Κχάο Λακ. Συνολικά 32 ποδηλατιστές συγκεντρώσαμε $360.000 τα οποία διατέθηκαν στα παιδιά. Τώρα δεν πεινάνε και δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα τροφής και επιβίωσης.


Με την βοήθεια του Συλλόγου Ζαρακιτών (Νέας Νότιας Ουαλίας), ο οποίος διέθεσε την αίθουσα του Συλλόγου για την διάλεξη της ημέρας, προσωπικά συγκέντρωσα $10.000 για τα ορφανά του Τσουνάμι και μάλιστα νωρίτερα ο Σύλλογος Ζαρακιτών είχε προσφέρει βοήθεια $4.000 για τους πληγέντες του Τσουνάμι.


Σήμερα που η Ελλάδα μας δοκιμάζεται σκέφτηκα να ξεκινήσω ένα μεγαλύτερο ταξίδι, με σκοπό τα χρήματα να δοθούν στον ""Σύλλογο φίλων παιδιών με καρκίνο ΕΛΠΙΔΑ". Η απόφαση μου για τα χρήματα δωρεάς προς την "ΕΛΠΙΔΑ", ξεκίνησε απ τον καλό μου φίλο, Γεώργιο Κωνσταντόπουλο, ο οποίος ήταν ο πρώτος που με ενημέρωσε για τον Σύλλογο "ΕΛΠΙΔΑ" και το τεράστιο έργο της Ερμιονίτισσας κυρίας Μαριάννας Βαρδινογιάννη, Πρέσβειρας καλής θελήσεως της ΟΥΝΕΣΚΟ, για τα καρκινοπαθή παιδιά της Πατρίδας μας. Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ζαρακιτών κ. Αγγελής Δούκας και τα μέλη του, διέθεσαν την αίθουσα τους και τους ευχαριστώ ιδιαιτέρως. Όταν ο Γιώργος μου ανέφερε το όνομα "ΕΛΠΙΔΑ", με συγκίνησε πάρα πολύ διότι τον Δεκέμβρη του 2009, χάσαμε την ανιψιά μας ΝΙΚΗ ΕΛΠΙΣ ΣΥΡΟΥ (ετών 40). Η ανιψιά μου και το ιστορικό της αδελφής μου της Παναγιώτας (Μητέρα της ΝΙΚΗΣ) είναι τραγικό.


Το βαπτιστικό όνομα της ανιψιάς μου,είχε προγραμματιστεί να είναι ΕΛΠΙΔΑ ΣΥΡΟΥ αλλά δυστυχώς, ο πατέρας της Νίκης πέθανε από καρκίνο 12 ημέρες μετά την γέννηση της κόρης του στο ίδιο νοσοκομείο σε ηλικία 20 ετών.Για να τιμήσει τον άντρα της ονόμασε την κόρη της ΝΙΚΗ ΕΛΠΙΣ ΣΥΡΟΥ. Εν συνεχεία ξεπέρασε και ο ανιψιός μου ο Αναστάσιος Παπαγεωργίου τον καρκίνο πριν 20 χρόνια και η μητέρα του Θεοδώρα Παπαγεωργίου θεραπεύεται από καρκίνο.


Με όσα συνέβησαν στην οικογένεια μου βρήκα σκοπό και στόχο και θεωρώ χρέος μου να συμβάλλω εγώ και η κόρη μου Όλγα στην ενίσχυση του αγώνα των παιδιών και της ελπίδας τους για ζωή. Ελπίζω να βρω συμπορευτές και συνοδοιπόρους στη νέα μου προσπάθεια γυρνώντας τον κόσμο και να καταφέρουμε να μαζέψουμε χρήματα για τα παιδάκια.


Το ποδηλατικό ταξίδι θα ξεκινήσει με την μικρή μου κόρη την Όλγα στις 1 Απριλίου 2012 από την αίθουσα του Συλλόγου Ζαρακιτών (196 Liverpool road enfield NSW Australia ) την 12η μεσημβρινή και ο πρώτος σταθμός θα είναι το Βρησβανί της Κουινσλάντης


Αυστραλίας (Περίπου 1000χιλιόμετρα).


Στις 10 Απριλίου θα μεταφερθούμε αεροπορικώς στο Λος Άντζελες και θα διασχίσουμε της ΗΠΑ μέχρι τη ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ (διαδρομή 4500 χιλιομέτρων).


Κατόπιν αεροπορικώς στη Λισσαβόνα της Πορτογαλίας και θα συνεχίσω διασχίζοντας Πορτογαλία, Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία, με προορισμό την Ελλάδα. Τελικός προορισμός της διαδρομής μου θα είναι το χωριό που γεννήθηκα Ρηχέα Ζάρακα Λακωνίας, με ενδιάμεση στάση την Ερμιόνη Αργολίδας που είναι η ιδιαίτερη Πατρίδα της κας. Μαριάννας Βαρδινογιάννη και να συναντήσω τον φίλο μου τον Γιώργο Κωνσταντόπουλο που ήταν ο εμπνευστής του ταξιδιού μου.


Θέλω να ενημερώσω τους δωρητές ότι τα έξοδα του ταξιδιού μου θα βαρύνουν αποκλειστικά εμένα και τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα διατεθούν αποκλειστικά για το έργο του Συλλόγου Ελπίδα και τα καρκινοπαθή παιδιά.>>
............................................................................................................................................................
Ευχόμαστε να τύχει καθολικής αναγνώρισης και αποδοχής αυτή η αξιέπαινη πρωτοβουλία. Και το ταξίδι αυτό-που αρχίζει την 1η Απρίλη-να έχει τελικό προορισμό την ευαισθητοποίηση όλων μας και να δηλώσουμε άπασες παρούσες και άπαντες παρόντες σε αυτή την μεγάλη κίνηση ανθρωπιάς.

eikonoskopio news