eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...''

''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...''



Μια αφιέρωση-εξομολόγηση απο τον Τάκη(e-mail t-akis) σήμερα, με το τραγούδι ΟΤΑΝ του Φίλιππου Νικολάου:


''Όταν θα φύγεις, θα μου σκοτώσεις ό,τι υπάρχει για να ζήσω και η καρδιά μου για ό,τι πρώτα τόσο αγαπούσε θα το μισήσει, όταν θα φύγεις εγώ θα σβήσω, εγώ θα σβήσω...

Μα σαν γυρίσεις δε θα μου φτάνουν χιλιάδες δρόμοι για να τους τρέξω, και όσες πίκρες μου έχεις δώσει ακόμα τόσες μπορώ ν' αντέξω, όταν γυρίσεις πόση αγάπη θα μου χαρίσεις


-Όταν θα φύγεις θα μου αφήσεις βαθύ σημάδι-



Είμαι ο Τάκης απο Ερμιόνη, μ΄ αυτά τα λίγα λόγια που διαβάζετε  ίσως  ψιθυρίσετε ''τι μας λέει τώρα αυτός'', θέλω όμως να εξομολογηθώ αυτό που αισθάνομαι όσο ζυγώνουν οι μέρες....

Αφιερώνω τους παραπάνω στίχους απο το τραγούδι του Φίλιππου Νικολάου στον ΑΝΘΡΩΠΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΟ που με έκανε και τον αγάπησα και τον λάτρεψα στη ζωή μου όσο τίποτα στον κόσμο...''