eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

''26/3/2018:Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΡΓΥΡΟΥ ΛΕΜΠΕΣΗ ΣΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΤΡΙΓΚΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΑΧΗ ΝΤΟΥΜΠΛΑΡΙΣΜΕΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ:Χαίρομαι γι’ αυτήν την ευγενική και με σεβασμό επιστολή σου...


<< Φίλε Μανώλη, είτε σ’ αρέσει είτε δεν σ’ αρέσει, είτε το δέχεσαι είτε δεν το δέχεσαι, η αλήθεια και η πραγματικότητα είναι μία:

  • Στήθηκες και φωτογραφήθηκες σε μία αφίσα με φόντο τα Μαντράκια της Ερμιόνης, που ανέγραφε Πόρτοχέλι.>>

Αγαπητέ Πρόεδρε κ. Μανώλη Τριγκάκη,

Χαίρομαι γι’ αυτήν την ευγενική και με σεβασμό επιστολή σου, που με πολιτικό και αρχηγικό ύφος εκφράζεις προς το πρόσωπό μου την άποψή σου για την συγκεκριμένη αφίσα με φόντο τα Μαντράκια της Ερμιόνης, που με πολύ αγώνα εγώ και οι συνεργάτες μου πλακοστρώσαμε και εκβαθύναμε.

Βλέπε φωτογραφία:


Φίλε Μανώλη, πριν ξεκινήσω την απάντησή μου στην ευγενική επιστολή σου, με αυτήν τη λίγη πείρα που απέκτησα από την πολύχρονη θητεία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, θα σε συμβουλεύσω:

Θα ήταν πιο φρόνιμο για σένα να αποδεχόσουνα το λάθος, από όπου και εάν έγινε και να ενημέρωνες τους Δημότες μας, ότι θα διορθωνόταν, παρά να προσπαθήσεις να μου επισυνάψεις λέξεις και φράσεις που δεν με ακουμπάνε, όπως «εμπάθεια», διότι στην πολύχρονη θητεία μου, όλα τα Τοπικά Διαμερίσματα που διοικούσα, τα έβλεπα ισότιμα.

Ίσως αυτή τη λέξη «εμπάθεια», εσύ να την γνωρίζεις πολύ καλά, αφού εθήτευσες σε διαφορετικούς συνδυασμούς, κάτω απο δύο διαφορετικούς Δημάρχους.

Εγώ Φίλε Μανώλη, στην πολύχρονη θητεία μου, στις Γαλιάντρες και στις Σειρήνες που εσύ επικαλείσαι, τους έσπαζα τα δόντια και δεν τις άφηνα ποτέ να ''κελαηδήσουν''.

Πάντα διοικούσα τον Δήμο με την σύμφωνη γνώμη του Δημοτικού μου Συμβουλίου και πάντα αφουγκραζόμουνα τους Δημότες μου.

Γι αυτό Φίλε Μανώλη, μου ενέκριναν τα πεπραγμένα μου και μου ανανέωναν την θητεία μου κάθε τετραετία.

Πρέπει να σε παραδειγματίσει ο κ. Απόστολός Λαδάς, που κατόρθωσε με αυτή την λίγη θητεία του στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, δηλαδή Μανώλη ένας νέος πολιτικός, ο οποίος μέσα από την επιστολή του προς εμένα, αναλαμβάνει τις ευθύνες του προς τους Δημότες μας και σε μένα, από όπου και εάν προέρχονται, υπόσχεται πως θα διορθώσει την Ντουπλαρισμένη αφίσα και με Πολιτική Ευελιξία, Ειλικρίνεια και Λεβεντιά, ενημερώνει τους Δημότες για το έργο που έχει κάνει ως αρμόδιος για την Τουριστική Προβολή της Ερμιονίδας.

Τον συγχαίρω, τον ευχαριστώ και του εύχομαι αυτές οι προσπάθειές του στον τομέα του Τουρισμού να έχουν αποτέλεσμα για τον τόπο μας, γιατί αυτό είναι που μετράει σήμερα.

Αυτή η ιστορική φωτογραφία που σε ενόχλησε είναι από την συμμετοχή του Δήμου Ερμιόνης στην Τουριστική Έκθεση «Τουριστικό Πανόραμα» στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στον Πειραιά και είναι γνήσια Φίλε Μανώλη, ξεκάθαρη, δίχως Ντουμπλάρισμα και δεν εχει ανάγκη αυτοπροβολής.


Εγώ δεν θα ασχοληθώ με τα βίντεο στο you tube, που αναφέρεις περί Κουνουπιού και άλλα... Αυτές είναι ενέργειες ιδιωτών. 
Εμένα με ενδιαφέρει η Διοίκηση του Δήμου και η σωστή προβολή του, με γνήσιες τοπικές φωτογραφίες που αποτυπώνουν την αλήθεια και προβάλλονται μέσα στον Ελλαδικό χώρο ή έξω από αυτόν.

Φίλε Μανώλη,είτε σ’ αρέσει είτε δεν σ’ αρέσει,είτε το δέχεσαι είτε δεν το δέχεσαι,η αλήθεια και η πραγματικότητα είναι μία:

  • Στήθηκες και φωτογραφήθηκες σε μία αφίσα με φόντο τα Μαντράκια της Ερμιόνης, που ανέγραφε Πορτοχέλι.

Ποιος, Εσύ, που εκτός από Πρόεδρος του Πορτοχελίου, είσαι γνώστης του Τουρισμού, ιδιοκτήτης ξενοδοχείου και τουριστικός πράκτορας.

Εάν λοιπόν αυτό εσένα δεν σε ενοχλεί, ούτε σαν Πρόεδρος του Πορτοχελίου άλλα και ούτε σαν επαγγελματίας και γνώστης του Τουρισμού, εμένα αυτές οι διοικητικές αστοχίες, από όπου και εάν προέρχονται, με ενοχλούν, διότι δεκαέξι χρόνια από την θέση του Δημάρχου είχα μάθει να διοικώ υπεύθυνα.

Γι΄ αυτό και η παρατήρησή μου ήταν καθαρά Διοικητική, Υπεύθυνη και Συμβουλευτική, για να διορθώσετε το λάθος.

Και λυπάμαι που εσύ την χαρακτήρισες, για τους δικούς σου λόγους, «εμπαθή και μικρόψυχη».

Ενώ κατά τα άλλα, Φίλε Μανώλη, αποδέχτηκες την σοφή μου,όπως την αποκαλείς,  ρήση:   
«Ερμιόνη και Πόρτο Χέλι δεν έχει να ζηλέψει τίποτε ο ένας από τον άλλον».

Κλείνοντας, σου εύχομαι Φίλε Μανώλη, να ακολουθήσεις τα πατήματα του πατέρα σου,του αείμνηστου Παντελή Τριγκάκη,γνώστη και δάσκαλου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Με τον αείμνηστο Παντελή θητεύσαμε στο Συμβούλιο Περιοχής Ερμιονίδας την περίοδο 1995-1998 και είχαμε άψογη συνεργασία.Ο ένας συμμετείχε στις εκδηλώσεις του άλλου.  Στην μνήμη του δημοσιεύω μια φωτογραφία από εκείνη την εποχή που ήταν επίσημος προσκεκλημένος στον Δήμο μας.




Αγαπητέ Φίλε Μανώλη Τριγκάκη, Πρόεδρε του Πορτοχελίου, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, στις ανταποδίδω και σου εύχομαι καλή πορεία στο έργο σου.

Ανάργυρος Λεμπέσης

Δήμαρχος 
του τέως Δήμου Ερμιόνης