eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - Η ΑΓΟΡΟΠΩΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΤΟ ΨΑΡΟ BLOG KAI... ΤΟ ΓΟΥΡΙ




Ο συνομήλικος μου και παλιός φίλος Μάκης, θέλει δε θέλει, προβάλει μέσα από τον φωτογραφικό του φακό, τα μεγάλα έργα πνοής και ανάπτυξης, που επί Δημαρχίας μου έγιναν.


Μάλιστα προβάλει και ανακοινώνει την πώληση ή την ενοικίαση του σπιτιού του, με φόντο στις φωτογραφίες του, τα άλμπουρα των σκαφών στα Μανδράκια.


Συνεχίζει αυτό το γούρι μου (γιατί όποιον αντίπαλό μου υποψήφιο στήριζε και πρόβαλε, κέρδιζα εγώ άλλη μια τετραετία), παρά το πολιτικό του μένος, να διαφημίζει τα έργα μας που έγιναν στο λιμάνι και στα Μανδράκια, μάλιστα να τα βάζει και λεζάντα στο μπλογκ του.


Βρε Μάκη, αυτά τα παραδοσιακά πλακοστρωμένα και γεμάτα ζωή Μανδράκια, επέλεξε και ο Δήμαρχος Σφυρής (αρχιτέκτων το επάγγελμα), για να οργανώσει τα Διονύσια Ερμιόνης και να φωτογραφηθεί σε αυτό το μαγικό τοπίο, όπως και εσύ το αποκαλείς, απαθανατίζοντάς το μέρα και νύχτα με την δαιμονισμένη φωτογραφική σου μηχανή.

Πάντως εγώ Μάκη, όσο έχω τα μάτια μου ανοιχτά, θα φωτογραφίζομαι και θα καμαρώνω τα έργα μας.

Θα σου φρεσκάρω την μνήμη με αφορμή τον ερχομό του πλοίου Νεράιδα στην Ερμιόνη ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ



Ανάργυρος Λεμπέσης
Δήμαρχος 
του τέως Δήμου Ερμιόνης