eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

ΧΑΘΗΚΕ ΣΚΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ''ΔΑΡΔΙΖΑ''

Eχω χασει τον σκυλο μου απο την περασμενη τεταρτη 12/10/2016. χαθηκε απο την περιοχη δαρδιζα μεταξυ 8 -12 το βραδυ. το εσκασε απο το κτημα που μενω μονιμα. ακουει στο ονομα ιβαν ειναι γυρω στα 30 κιλα, 60 ποντους υψος, και χρωματος καφε ανοιχτου (ξανθο) ο κορμος του, με ασπρο στο στηθος,  ασπρο χαμηλα στα ποδια και μια λουριδα ασπρη στο κεφαλι. φυλη ημιαιμο .

Σας στελνω και φωτογραφιες του. θα σας παρακαλουσα αν ειναι δυνατον να κανετε μια κοινοποιηση  στην σελιδα σας μηπως τον εχει δει καποιος. το ονομα μου ειναι ηλιας κρασσας με τηλ επικοινωνιας 6942775835. δεν εχω προβλημα αν το τηλεφωνο μου μπει και σε μια πιθανη κοινοποιηση. η σελιδα μου στο facebook ειναι Hlias Krassas και το email μου krassas1967@gmail.com.
 ευχαριστω πολυ.