eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

''ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ «ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ» ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΕΚΤΟΞΕΥΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΟΥΜΗ - ΓΑΝΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΦΥΡΗ

ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ «ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ»ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΕΣ ΛΕΞΕΙΣ  ΕΚΤΟΞΕΥΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΟΥΜΗ - ΓΑΝΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΦΥΡΗ:


- Πολιτικές και τεκμηριωμένες απαντήσεις στον "Σερίφη" της Ερμιονίδας
-  Δήμαρχος, που τόσο επίμονα το επικαλείσαι, είσαι για λίγο.

- Άνθρωπος είσαι για πάντα.

- Πρώην Δήμαρχος, υφίσταται.

- Πρώην άνθρωπος, ποτέ.








Αγαπητοί Συνδημότες, αγαπητές Συνδημότισσες,
Περίμενα στο πολιτικό κείμενο της ανεξαρτητοποίησής μου και στις σοβαρότατες και τεκμηριωμένες με έγγραφα καταγγελίες μου, ο Δήμαρχος Ερμιονίδας να απαντήσει πολιτικά.

Αντί αυτού όμως, συνέχισε να εκτοξεύει ψέματα, συκοφαντίες και λάσπη εναντίον μου, με το γνωστό κατινίστικο ύφος που τον χαρακτηρίζει, αναφερόμενος ταυτόχρονα σε προσωπικά θέματα, αφού εμπλέκει το όνομα του συζύγου μου.

Εγώ δεν αναφέρθηκα στο προσωπικό θέμα του Δημάρχου για το οποίο βοά όλη η Ερμιονίδα.....αλλά αν συνεχίσει να μιλά επί προσωπικού μπορώ να το κάνω.

Εγώ θα συνεχίσω να απαντάω πολιτικά και τεκμηριωμένα στα ψεύδη, στις συκοφαντίες και στις κατινιές του Δημάρχου.

Ουδέποτε συνεδρίασε η ολομέλεια της «Δημοτικής Συνεργασίας Ερμιονίδας» όπως ψευδέστατα αναφέρει ο Δήμαρχος. Μάλιστα οι 83 υποψήφιοι με την παράταξη στις τελευταίες δημοτικές εκλογές, έχουν να συγκεντρωθούν από την 26η Μαΐου 2014, ενώ οι 30 εκλεγμένοι Δημοτικοί, Τοπικοί και Κοινοτικοί Σύμβουλοι της ΔΗ.ΣΥ.ΕΡ. έχουν συγκεντρωθεί μόνο δύο φορές από την 1η Σεπτεμβρίου 2014.

Στις 13/5/2016 έγινε μια συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου, δεκαπέντε Δημοτικών Συμβούλων και τεσσάρων Προέδρων Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων εκλεγμένων με την ΔΗ.ΣΥ.ΕΡ., με μόνο θέμα, το ζήτημα συνεργασίας μεταξύ εμού και του Δημάρχου Ερμιονίδας.

Ήταν η εποχή που ο Δήμαρχος είχε ενοχληθεί σφόδρα από τον έλεγχο και τις ερωτήσεις που του έκανα για τον τρόπο προσέγγισης και διαχείρισης των σοβαρών προβλημάτων του τόπου μας από την Δημοτική Αρχή.

Είχε ενοχληθεί για την προσπάθειά μου να σπάσω τα στεγανά και να κάνω έλεγχο στα άδυτα της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ..

Μάλιστα με δήλωσή μου τότε στην αίθουσα του συμβουλίου στο Δημαρχείο, ενώπιον του Δημάρχου και κάποιων Δημοτικών Συμβούλων είχα τονίσει ότι η Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ. είναι προβληματική επιχείρηση, πρέπει να κλείσει και να δημιουργηθεί μια υπηρεσία ύδρευσης και αποχέτευσης στον Δήμο. Δεν άρεσε όμως αυτό στον κ. Πάλλη και στον Δήμαρχο.

Επίσης είχε ενοχληθεί από τις καταγγελίες μου για φαινόμενα αδιαφάνειας στην λειτουργία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας.

Στην συνάντηση, απέδειξα ενώπιον των παρισταμένων τα ψεύδη και τις συκοφαντίες του Δημάρχου και κατέληξα μετά από συζήτηση με ορισμένους Δημοτικούς Συμβούλους ότι θα παραμείνω στις θέσεις ευθύνης που έχω αναλάβει, αρκεί ο Δήμαρχος να αλλάξει ρότα σε θέματα διαφάνειας και ηθικής.

Η εν λόγω συνάντηση λοιπόν σε καμία περίπτωση δεν ήταν ολομέλεια της παράταξης και ουδέποτε έλαβε απόφαση για την αντικατάστασή μου από μέλος του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας.

Εάν είχε ληφθεί τέτοια απόφαση, γιατί δεν την υλοποίησε ο Δήμαρχος;

Αντίθετα στις 27/5/2016, συνεδρίασε το Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας, με θέμα τον ορισμό υπευθύνων στα λιμάνια Ερμιόνης, Πορτοχελίου και Κοιλάδας. Όπως φαίνεται και από τα επισυναπτόμενα πρακτικά της συνεδρίασης ο Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ.Ε. κ. Ρούσσης προτείνει στο σώμα να παραμείνω υπεύθυνη του λιμένα Πορτοχελίου διότι δεν έχει κανένα πρόβλημα μαζί μου. Μάλιστα η πρόταση του Προέδρου έγινε ομόφωνα δεκτή από το Δ.Σ...

Και ήταν κάτι αναμενόμενο, εφόσον το έτος 2015 που ανέλαβα την καταγραφή των σκαφών στο λιμένα Πορτοχελίου αυξήθηκαν τα έσοδα του Δ.Λ.Τ.Ε. κατά 70.000€ σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κάτι το οποίο πέτυχα με προσωπικό πολιτικό κόστος, αφού οι περισσότεροι δεν είχαν μάθει να πληρώνουν και αντιδρούσαν στις παροτρύνσεις μου να το κάνουν.

Αν ο ''μεγαλόψυχος'' κ. Ρούσσης είχε πρόβλημα μαζί μου σαν πρόεδρος του Δ.Λ.Τ.Ε. γιατί δεν έκανε ένα έγγραφο προς εμένα; Γιατί δεν το έφερε θέμα στο Δ.Σ. του Δ.Λ.Τ.Ε.;

Επειδή ο Δήμαρχος συνέχισε να λειτουργεί με αδιαφάνεια και αυταρχισμό, μη δίνοντας απαντήσεις στις προφορικές ερωτήσεις που του έκανα για σημαντικά προβλήματα του τόπου μας, όπως το χαράτσι του 80% που επέβαλε στους κατοίκους της Ερμιόνης, της Θερμησίας και του Ηλιοκάστρου, το χαμένο έργο της Αντικατάστασης του Δικτύου Ύδρευσης της Δ.Κ. Κρανιδίου, το χαμένο έργο της Αποχέτευσης Κρανιδίου –Κοιλάδας – Πορτοχελίου κ.λ.π., αναγκάστηκα από τις 31/5/2016 να αποστέλλω έγγραφα για τα θέματα αυτά, πράγμα το οποίο όπως φαίνεται τον ενόχλησε ακόμα περισσότερο.

Ο ισχυρισμός του Δημάρχου ότι γνώριζα όλες τις αποφάσεις μέσα από την διαύγεια και τις ενημερώσεις που μας έκανε στα προσυμβούλια και στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου είναι ψευδής και ανυπόστατος.

Εδώ δεν είχε γνώση επί των συγκεκριμένων θεμάτων, ο αρμόδιος πρώην Αντιδήμαρχος Ερμιονίδας κ. Δημαράκης Ιωάννης, ο οποίος γι΄ αυτό και παραιτήθηκε από Αντιδήμαρχος.

Ο ισχυρισμός του Δημάρχου ότι άλλαξα στάση απέναντί του διότι δεν ικανοποιήθηκε αίτημα του συζύγου μου να χρησιμοποιήσει το αντλιοστάσιο του λιμένα Πορτοχελίου ως γραφείο είναι ψευδέστατος, συκοφαντικός και γκεμπελίστικος. 

Για του λόγου το αληθές το ιστορικό της υπόθεσης έχει ως εξής:

Στις 5/11/2015 με την υπ. αριθμ. πρωτοκ. 9961/05-11-2015 αίτησή του προς την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε., ο σύζυγός μου ζητάει να νοικιάσει το εν λόγω ακίνητο ως γραφείο της επιχείρησής του.

Ο αρμόδιος υπάλληλος της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε. αποφασίζει να ξεκινήσει την διαδικασία της δημοπράτησης του ακινήτου, με το σκεπτικό ότι είναι πολύ καλύτερο για το Πορτοχέλι να υπάρχει στο λιμάνι ένα γραφείο που προωθεί τον Τουρισμό αντί μιας αποθήκης, ενώ ταυτόχρονα θα έχει έσοδα το Ελληνικό Δημόσιο από το αντίτιμο του ενοικίου.
Εξηγεί λοιπόν στο σύζυγό μου ότι σύμφωνα με τον νόμο, η δημοπρασία γίνεται με την μέθοδο του πλειοδοτικού διαγωνισμού, όπου δίνεται μια αρχική τιμή εκκίνησης για το ενοίκιο του οικήματος, μπορεί να συμμετάσχει ο οποιοσδήποτε πολίτης, οι συμμετέχοντες στην δημοπρασία πρέπει να δώσουν μεγαλύτερες τιμές και το ακίνητο θα εκμισθωθεί τελικά σε αυτόν που θα δώσει την μεγαλύτερη τιμή ενοικίασης.
Στα πρώτα στάδια της διαδικασίας όμως, η ΕΤ.Α.Δ. διαπιστώνει ότι η χρήση του εν λόγω οικήματος ανήκει στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ερμιονίδας, οπότε αυτό θα έπρεπε να “τρέξει” την διαδικασία της δημοπρασίας, κάτι για το οποίο ενημερώνει η ΕΤ.Α.Δ. τον σύζυγό μου με το υπ. αριθμ. πρωτοκ. 9115/10-12-2015 έγγραφό της.
Στις 2/2/2016 με αίτησή του προς το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ερμιονίδας ο σύζυγός μου ζητάει την ενοικίαση του εν λόγω οικήματος.

Στις 23/3/2016 συνεδριάζει το Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας και αποφασίζει ομόφωνα να νομιμοποιήσει το ακίνητο και σε επόμενη συνεδρίαση, να καθοριστούν οι όροι χρήσης και οι όροι  της δημοπράτησής του. Κατά τη συζήτηση του συγκεκριμένου θέματος εγώ αποχώρησα από την αίθουσα και κατ' επέκταση ούτε τον λόγο πήρα αλλά ούτε ψήφισα τηρώντας τη νόμιμη διαδικασία.

Οπότε ο ισχυρισμός του Δημάρχου ότι απορρίφθηκε το αίτημα του συζύγου μου είναι ψευδέστατος, ανυπόστατος και πολιτικά ανήθικος.

Μάλιστα στο άκουσμα της απόφασης του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας, ο Δήμαρχος εξαγριώθηκε λέγοντας μου πως διαφωνεί με την διαδικασία της δημοπράτησης του ακινήτου, διότι όπως μου είπε το είχε “τάξει” σε κάποιον Πορτοχελιώτη.

Του απάντησα ότι τα δημόσια κτίρια δεν είναι ιδιοκτησία του για να τα κάνει ό,τι θέλει και ότι υπάρχουν νόμοι που πρέπει να τηρούνται και ότι οι δημότες πρέπει να ακολουθήσουν τον δρόμο της δημοπράτησης.

Ο Δήμαρχος ισχυρίζεται ότι ο σύζυγός μου «αφήνει» το σκάφος του σε χώρο του λιμένα Πορτοχελίου όπου επιτρέπεται ο ελλιμενισμός μόνο σκαφών του Λιμεναρχείου. Πρώτον υπάρχει ένα σκάφος του λιμεναρχείου το οποίο καταλαμβάνει συγκεκριμένο χώρο και ο υπόλοιπος παραμένει κενός.

Δεύτερον το σκάφος του συζύγου μου αλλά και ο ίδιος είναι καταγεγραμμένοι στον θάλαμο επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος και σε οποιαδήποτε συμβάν, όπως πνιγμός ή ναυάγιο, του ζητούν να επέμβει και το κάνει με δικά του έξοδα. 

Και τρίτον, αν ίσχυε κάτι τέτοιο, τότε η αρμόδια υπηρεσία για την τήρηση της τάξης, που είναι η Λιμενική Αρχή, θα είχε κάνει παρατήρηση στο σύζυγό μου ή θα του είχε επιβάλλει κάποιο πρόστιμο, πράγμα το οποίο δεν έχει συμβεί.

Ο Δήμαρχος ισχυρίζεται, επίσης ψευδώς, ότι εγώ παρκάρω παράνομα σε χώρο του λιμένα, πράγμα το οποίο εάν συνέβαινε, η Λιμενική Αρχή θα μου είχε επιβάλλει πρόστιμο, κάτι το οποίο δεν έχει συμβεί ποτέ, αφού ουδέποτε έχω παρκάρει παράνομα στον λιμένα Πορτοχελίου.

Είναι φανερό ότι ο Δήμαρχος εκτοξεύει ψέματα, λάσπη, συκοφαντίες και κατινιές, αδυνατεί να καταλάβει ποιος είναι ο θεσμικός του ρόλος και πιστεύει ότι μπορεί να υποκαθιστά τις Λιμενικές και Αστυνομικές Αρχές. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να του αποδοθεί ο τίτλος του «Σερίφη» της Ερμιονίδας.

Ακόμα τον καλώ να αποδείξει με γεγονότα, στοιχεία, ονόματα και έγγραφα τους γκεμπελίστικους, ψευδέστατους και ανυπόστατους ισχυρισμούς του ότι εγώ τον απαξίωνα, χρησιμοποιούσα το όνομά του χωρίς να τον ενημερώνω, ελάμβανα πρωτοβουλίες που έβλαπταν τα συμφέροντα του Δήμου και την γενικότερη εικόνα του, σε ποια περίπτωση εγώ ενήργησα από μόνη μου με προφανή σκοπό τον παραγκωνισμό των συναδέλφων μου Δημοτικών Συμβούλων και τέλος πότε δεν σεβάστηκα τις αρχές της δημοκρατίας, της ισονομίας, της αξιοπρέπειας και της διαφάνειας.

Διαφορετικά είναι ένας πολιτικά ανήθικος, ένας κοινός ψεύτης και συκοφάντης του αισχίστου είδους. 


Στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 27ης Ιουλίου 2016, λίγο πριν ανακοινώσω στο σώμα την ανεξαρτητοποίησή μου, μεταξύ άλλων έθεσα στον "μεγαλόψυχο" Πρόεδρο του Δ.Λ.Τ.Ε. κ. Ρούσση, υπό τον τύπο ερωτημάτων, ορισμένα θέματα αδιαφάνειας και κακής λειτουργίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας, για τα οποία μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση.

Τον ρώτησα να μας πει εάν έχει εισπράξει λιμενικά τέλη από τα αλιευτικά σκάφη (γρι γρι και ανεμότρατες) τα τελευταία χρόνια και δεν μας απάντησε.

Τον ρώτησα να μας πει εάν οι παράνομες εργασίες στο λιμάνι του Πορτοχελίου, όπως η τοποθέτηση των κώνων, το κλείσιμο του πεζόδρομου, η τοποθέτηση παράνομου καβοδέτη, έγιναν κατόπιν δικής του εντολής και δεν μας απάντησε.

Του ζήτησα να μας εξηγήσει τον λόγο για τον οποίο χάσαμε σαν Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ερμιονίδας χρηματοδοτήσεις από το Υ.Ε.Ν. και δεν μας απάντησε.

Του ζήτησα να παραδώσει στο Δημοτικό Συμβούλιο όλες τις βεβαιώσεις μη οφειλής λιμενικών τελών που έχει εκδώσει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ερμιονίδας, για τα αλιευτικά σκάφη που έχουν προχωρήσει σε απόσυρση, συνοδευόμενες με τις αντίστοιχες αποδείξεις πληρωμής τους και δεν μας τις έδωσε.

Έτσι στις 28/7/2016, τις ζήτησα με το υπ. αριθμ. πρωτοκ. 620/28-7-2016 έγγραφό μου προς το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ερμιονίδας και απάντηση δεν έχω λάβει έως σήμερα.

Και επειδή βλέπω πως ο Δήμαρχος είναι "ευαίσθητος" στα ζητήματα ηθικής θα ήθελα, με  την ίδια ευαισθησία που έδειξε στην τήρηση της νομιμότητας και της ηθικής σε μένα λασπολογώντας κατά του συζύγου μου, να δημοσιοποιήσει τις αναθέσεις εργασιών που έχουν κάνει ο Δήμος και τα Νομικά Πρόσωπα, σε συζύγους και σε συγγενείς Α' βαθμού των Δημοτικών Συμβούλων της παράταξής του.

Γιατί ο σύζυγός μου δεν έχει πάρει ποτέ καμία ανάθεση. Την ανάθεση για την ανέλκυση του ναυαγίου ''SIBYLLA'' που απλόχερα ο ''μεγαλόψυχος '' κ. Ρούσσης του έδινε, την αρνήθηκε.
Ακόμα και το αγκυροβόλιο στον κόλπο του Πορτοχελίου έμπροσθεν του πεζόδρομου το έκανε δωρεά στο Δ.Λ.Τ.Ε..
Από τον Δήμαρχο περίμενα πολιτικές απαντήσεις.
Για το παράνομο χαράτσωμα του πρώην Δήμου Ερμιόνης με το ειδικό τέλος 80% που επέβαλε η Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ. στους αναδρομικούς λογαριασμούς για τα έτη 2012-2013-2014, κουβέντα;

Για την τύχη του έργου της αποχέτευσης Κρανιδίου-Κοιλάδας-Πορτοχελίου, κουβέντα;

Για την τύχη του έργου της Αντικατάστασης του Δικτύου Ύδρευσης της Δημοτικής Κοινότητας Κρανιδίου, κουβέντα;

Για το ότι η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου μας έχει να συνεδριάσει από τον Σεπτέμβριο του 2015 και είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη, κουβέντα;
Για την κακή χρήση των Δημοτικών Αυτοκινήτων από Δημοτικούς Συμβούλους και συζύγους αυτών οι οποίοι τα χρησιμοποιούν για προσωπικές τους ανάγκες μεταφέροντας μπομπονιέρες και πίτσες στα σπίτια τους, κουβέντα;
Ο Δήμαρχος αντί να ασχοληθεί και να βρει απαντήσεις σε αυτά τα σοβαρά ερωτήματα, εκτοξεύει λάσπη και συκοφαντίες.

Πρέπει να καταλάβει ότι οι Δημότες τον ψήφισαν για να διασφαλίσει την διαφάνεια και την ηθική στα θέματα της διοίκησης του τόπου μας.
Τον ψήφισαν για να ασχολείται με έργα και όχι με το face book, το twitter και το instagram.

Αυτός μέχρι σήμερα, από την μία έχει χάσει σειρά από έτοιμα δημοπρατημένα έργα που βρήκε από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή και από την άλλη δεν έχει να παρουσιάσει ένα νέο έργο.

Και μια τελευταία συμβουλή του δίνω, παρόλο που έχει την ίδια ηλικία με τον συγχωρεμένο τον πατέρα μου (ήταν και εκείνος γεννημένος το 1953) και θα μπορούσα να είμαι παιδί του.

Δήμαρχος, που τόσο επίμονα το επικαλείσαι, είσαι για λίγο.....
Άνθρωπος είσαι για πάντα......

Πρώην Δήμαρχος, υφίσταται...
Πρώην άνθρωπος, ποτέ......

Η ζωή είναι ρόδα και αν θέλουμε να αφήσουμε το λιθαράκι μας σαν καλοί άνθρωποι δεν πρέπει να αδικούμε κανέναν.....
Λειτουργούσα πάντα με γνώμονα την νομιμότητα και την ηθική και το ξέρεις....
  


Λούμη - Γιαννικοπούλου Αγγελική
Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος
Δήμου Ερμιονίδας


Ακολουθούν επισυναπτόμενα όλα τα έγγραφα με την σειρά που αναφέρονται στην παρούσα επιστολή, διότι εγώ μιλάω με αποδείξεις και με έγγραφα και όχι με λόγια:

Η απόφαση του Δ.Σ. του Δ.Λ.Τ.Ε. για την παραμονή μου ως υπεύθυνη του λιμένα Πορτοχελίου:










Αίτηση κ. Λούμη Ιωάννη προς ΕΤ.Α.Α.:







Απάντηση της ΕΤ.Α.Α. στον κ. Λούμη Ιωάννη:







Αίτηση του κ. Λούμη Ιωάννη προς το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ερμιονίδας:






Αίτηση κ. Λούμη Αγγελικής προς το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ερμιονίδας για την χορήγηση των βεβαιώσεων μη οφειλής λιμενικών τελών: