eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ...''

<1 br="">1) Ο νέος που μιλούσε για αγάπη και θάνατο (Κώστας Χατζής)
<1 br="">2)Στην άκρη του κόσμου τη μέρα ζητώ, Ειρήνη Θεέ μου Ποθώ(Σκούρτης Γιάννης)
ΓΙΑΝΝΗΣ Δ. ΣΚΟΥΡΤΗΣ - ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΚΟΥΡΤΗ



Σήμερα αφιερώνει ο Θωμάς Σκούρτης δυό τραγούδια που διαθέτουν στίχους με πολλά μηνύματα:

Δεν είναι επαγγελματίες τραγουδιστές, λατρεύουν όμως (όπως όλοι) το καλό ελληνικό τραγούδι.

Ένα πολύ συγκινητικό βίντεο για εμένα καμαρώνοντας τους αγαπημένους μου Γονείς μετά απο 40 χρόνια κοινού βίου, να τραγουδούν στην προχθεσινή δημόσια εκδήλωση του Ιστορικού Λαογραφικού Μουσείου Ερμιόνης.


Για εμένα αυτή η σκηνή είναι γνώριμη αφού απ΄τα παιδικά μου χρόνια στην καθημερινότητα μας, στο σπίτι μας μεγάλωσα με αυτές τις εικόνες και τους ήχους μαζί τους , πάντα με την αγάπη που είχαν οι δυό τους...
Τους έχω μαγνητοσκοπήσει πολλές φορές στις δικές μας οικογενειακές στιγμές.

Επιτρέψτε μου όμως σήμερα για πρώτη φορά, ένα τέτοιο βίντεο να το μοιραστώ με όλους τους φίλους μου εφόσον η συγκεκριμένη στιγμή πραγματοποιήθηκε δημόσια.

Το αφιερώνω σ΄αυτούς τους δύο ανθρώπους,τον Γιάννη και την Κατερίνα που με έφεραν στον
κόσμο, που πάντα είναι δίπλα μου και με μεγάλωσαν χαρίζοντάς μου μέχρι σήμερα παρόμοιες στιγμές!

Πιστεύω πως εφάμιλλα συναισθήματα για τους Γονείς σας, έχετε όλοι εσείς που θα διαβάσετε αυτές τις γραμμές.


Υ.Γ: - Ευχαριστώ απο καρδιάς την Μαρία Οικονόμου που απαθανάτισε αυτή τη στιγμή, αφού δεν μπόρεσα να παρευρεθώ στην εκδήλωση.



ΘΩΜΑΣ Ι. ΣΚΟΥΡΤΗΣ

καλή σας ακρόαση...