eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

Χορευτική Ομάδα Ερμιόνης - Για την εκδήλωση με τίτλο : Με παραμύθια το χορό , θα σου τον εξηγήσω ''

 .Δελτίο τύπου 28/8/2015.
Μετά από κάθε εκδήλωση , η ίδια αγωνία . Μετά από κάθε εκδήλωση το ίδιο συναίσθημα , η ίδια κείνη λύτρωση !! 

Είναι σαφές πως μόνος μου δεν θα κατάφερνα τίποτα ! Το γεγονός ότι στον κοινωνικό μας περίγυρο υπάρχουν άτομα που μας εμπιστεύονται με κλειστά μάτια , προσωπικά μου δίνει δύναμη και πάτημα για να προχωρήσω και δευτερευόντως μου προκαλεί χαμόγελο , μιας και δημιουργείται κάτι που αδιαμφισβήτητα χαρακτηρίζεται από συλλογικότητα ! Σαφέστατα αναφέρομαι σε ανθρώπους που εθελοντικά έβαλαν το λιθαράκι τους αλλά και σε ανθρώπους που....
.... ενδυνάμωσαν χρηματικά την ομάδα σε αυτήν την δύσκολη οικονομική συγκυρία .
Μα πάνω απ' όλα ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΩ τους χορευτές - μαθητές μου, που έκαναν κτήμα τους από την πρώτη στιγμή , την έμπνευση και την δημιουργία μου !!
Τέλος, ευχαριστώ την δημοτική αρχή που μας προσέφερε τα καθίσματα , τα τοπικά blogs που ''κάλυψαν'' την εκδήλωσή μας αλλά και τους δεκάδες εθελοντές που έκαναν ο,τι μπορούσαν για να υλοποιηθεί με τον καλύτερο τρόπο η εκδήλωσή μας.

                                                                                                                                                    
Ο δάσκαλος : Σκούρτης Κωνσταντίνος & η Χορευτική Ομάδα Ερμιόνης .                            
 Δελτίο Τύπου 29/8/2015 .