eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Μίλτος Ιωαννίδης, Δημοσιογράφος: ''Κλείνω 5 χρόνια από τότε που ήρθα μόνιμα στην Ερμιονίδα... ''

 Μίλτος Ιωαννίδης, Δημοσιογράφος: 
''Κλείνω 5 χρόνια από τότε που ήρθα μόνιμα στην Ερμιονίδα... ''

Κλείνω 5 χρόνια από τότε που ήρθα μόνιμα στην Ερμιονίδα. Από την πρώτη στιγμή, προσπάθησα και προσπαθώ, μέσω της δουλειάς μου, της δημοσιογραφίας, να προβάλλω αυτόν τον υπέροχο τόπο και τους φιλόξενους ανθρώπους του. 
Ευχαριστώ όλους όσοι με αγκάλιασαν και με βοήθησαν σε αυτό το νέο ξεκίνημα της ζωής μου. 
Ευχαριστώ τους φίλους που έχω αποκτήσει αυτά τα λίγα χρόνια που διαμένω στην περιοχή. Που είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζουν. Ευχαριστώ τους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν-ως νέο δημοσιογράφο- και μου παραχώρησαν συνέντευξη ή με προσκάλεσαν να καλύψω ένα ρεπορτάζ.

Θέλω παράλληλα να ζητήσω μια μεγάλη και ειλικρινή συγνώμη για λάθη ή παραλείψεις που έκανα. Φροντίζω να μαθαίνω μέσα από αυτά. 
Πλέον, επειδή ΣΤΕΡΙΩΣΑ σε αυτό τον τόπο και τον αγάπησα, υπόσχομαι να συνεχίσω τις προσπάθειές μου στην κατεύθυνση της ενημέρωσης, της προβολής και της στήριξης των τοπικών μας δρωμένων. Πάντα με αγάπη γι΄αυτή τη δουλειά, που κάποτε ήταν λειτούργημα, πάντα με όσο το δυνατόν περισσότερο επαγγελματισμό, αντικειμενικότητα και με απόλυτο σεβασμό σε όλους εσάς που με εμπιστεύεστε για την ενημέρωσή σας. Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, ήρθε η ώρα για πράξεις!

ΥΓ. Για τον Θωμά Ι. Σκούρτη, που με εμπιστεύτηκε εκεί στις αρχές του 2011, όταν και ξεκίνησε η συνεργασία μας, δεν έχω να πω πολλά, παρά μόνο ένα ΜΕΓΑΛΟ και από καρδιάς ευχαριστώ, για όλα όσα με έχει μάθει, ως επαγγελματίας των ΜΜΕ.
Η προσφορά του στην Ερμιονίδα όλα αυτά τα χρόνια και η προβολή της περιοχής στα μεγάλα ΜΜΕ, είναι ανεκτίμητη.
Οι συμβουλές του και τα καλά του λόγια, είναι για εμένα ένα "δεύτερο πτυχίο" στον ΔΥΣΚΟΛΟ, ΔΥΣΒΑΤΟ και ΜΑΓΙΚΟ κόσμο της δημοσιογραφίας και του ρεπορτάζ.
Δίχως αμφιβολία, ο Θωμάς Ι. Σκούρτης, που βρίσκεται για δέκα και πλέον χρόνια, στην κεντρική σκηνή της ενημέρωσης και τα πλάνα του ταξιδεύουν σε ολόκληρο τον πλανήτη, είναι ο άνθρωπος που πρωτοπόρησε και άλλαξε τα δεδομένα στην ενημέρωση της Ερμιονίδας.
Οι μεγάλοι δημοσιογράφοι που για εμένα υπήρξαν ΔΑΣΚΑΛΟΙ στην σχολή, για τον Θωμά ήταν ήδη συνεργάτες στο μάχιμο ρεπορτάζ. Αυτό νομίζω τα λέει όλα!

ΥΓ2. Θέλω ακόμη να ευχαριστήσω τον Κοσμά Γεωργίου και τη Δέσποινα Δημότση, για την αγάπη και το μεράκι που δείχνουν στην προσπάθεια που από κοινού καταβάλουμε για την προβολή του τόπου μας και την ενημέρωση των πολιτών όλης της Ερμιονίδας.

Μίλτος Ιωαννίδης, Δημοσιογράφος.