eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

'' ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ... ''

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΡΟΣΙΛΗΣ

υποψήφιος με ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΦΥΡΗ

Γεννήθηκα στο Τορόντο – Καναδά, κατοικώ στον Κάμπο Κρανιδίου, και κατάγομαι από τα Δίδυμα.
Είμαι παντρεμένος με την Πετρούλα (Πέπη) Θωμά, και έχουμε μία κορούλα 3 ετών, την Αθανασία.



Είμαι Μηχανικός Πληροφορικής και δραστηριοποιούμαι επιχειρηματικά στην ευρύτερη περιοχή της Ερμιονίδας για περισσότερο απο 15 χρόνια, με αντικείμενο εργασιών την Μηχανογράφηση και Μηχανοργάνωση Επιχειρήσεων, τα Συστήματα Ασφαλείας και τους Κτιριακούς Αυτοματισμούς, έχοντας ώς βάση το Κατάστημα μου στο Κρανίδι και το Γραφείο μου στο Πόρτο Χέλι.

Αποφοίτησα από τα Ι.Ι.Ε.Κ. Ξυνή στον τομέα Εφαρμογών Πληροφορικής, και είμαι κάτοχος Bachelor Degree από το Baker University στον τομέα Επιστήμης Πληροφορικής (C.I.S.).
Από το 2007, είμαι πιστοποιημένος συνεργάτης της Microsoft, σε τομείς όπως το Business Intelligence, Cloud Computing, Ανάπτυξη και Διαχείριση Βάσεων Δεδομένων (SQL), Ανάπτυξη Εφαρμογών και κάθετων Λύσεων κ.α.
Είμαι πιστοποιημένος Μελετητής και Εγκαταστάτης Συστημάτων Κτιριακού Ελέγχου (KNX – EIB) Συστημάτων Ασφαλείας καθώς και Δικτύων Χαμηλής Τάσης (Data – Voice – A/V).
Παράλληλα, βρίσκομαι στην διαδικασία απόκτησης της διεθνούς Πιστοποίησης PMP (Project Management Professional) του PMI (Project Management Institute), με σκοπό να πιστοποιήσω τις δεξιότητες μου στον τομέα της Διαχείρισης Έργων ευρείας κλίμακας (Project Management).    

Συμμετέχω στις Δημοτικές Εκλογές του Μαΐου:

Γιατί έχω πίστη στις δυνατότητες και τις προοπτικές του τόπου μας, θέλω να τον δώ να προοδεύει, μέσα από την δημιουργία υποδομών και την διαχείριση του υπάρχοντος ικανότατου ανθρώπινου δυναμικού.