eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Ευχαριστήρια δήλωση Γεωργίου Γαλανόπουλου

Φίλες και Φίλοι μου
Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, για την εμπιστοσύνη που δείξατε με την ψήφο σας.
Εσείς μου δώσατε τη δύναμη να συνεχίσω την προσπάθεια για το καλύτερο του τόπου μας με την ομάδα που δημιούργησε ο υποψήφιος Δήμαρχος Ερμιονίδας Δημήτρης Σφυρής.......
Αγαπώ τον τόπο μου και θα ήθελα να προσφέρω την βοήθεια μου με βάσει την εμπειρία μου ώστε να συμβάλλω στην επίλυση των προβλημάτων του τόπου μας.
Η Κυριακή της 25 Μαΐου είναι μια μέρα που θα αναδείξει με την ψήφο σας τον νικητή στην μάχη που δίνουμε για την υλοποίηση των στόχων μας για ένα καλύτερο Κρανίδι.
Φιλικά
Γεώργιος Γαλανόπουλος
Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κρανιδίου