eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

''Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ κ. ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΚΟΥΤΟΥΒΑΛΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ..''


Με αφορμή χθεσινές αναρτήσεις σε blog της περιοχής μας, όπου αναφέρεται το όνομά μου, θα ήθελα να κάνω κάποιες διευκρινίσεις ώστε να ξεκαθαρίσουν ορισμένα πράγματα. Έχω δική μου φωνή και δεν χρειάζομαι κανέναν εκπρόσωπο για να ακουστώ.Ότι έχω να πω θα το πω ο ίδιος και πάντα ενυπόγραφα όπως και τώρα!
Επίσης δεν θα επιτρέψω να χρησιμοποιηθεί ξανά το όνομά μου ή η οικογένειά μου προς χάριν καμίας προσωπικής κόντρας ή πολιτικού παιχνιδιού.
Όσο για το αν θα πάμε "σπίτια μας" ή στο δημαρχείο, τόσο εγώ όσο και ο επικεφαλής του συνδυασμού μας κ. Γιάννης Γεωργόπουλος, αυτό θα το αποφασίσουν οι δημότες του δήμου Ερμιονίδας και κανείς άλλος στις 18 Μαϊου.  

   Δαμιανός Μ. Κουτούβαλης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
με τον συνδυασμό Δυνατή Ερμιονίδα