eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

''ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ ΤΟΚΑ ''

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Κάποιος προσπαθεί κακόβουλα να παρουσιάσει προ τα έξω ότι εγώ και κάποιοι συνεργάτες μου στην ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ βλέπουμε video με σεξουαλικό περιεχόμενο στο facebook.
Αυτό όπως καταλαβαίνετε μας έκανε να κινητοποιηθούμε αστραπιαία και αυτή τη στιγμή ειδικοί του διαδικτύου ερευνούν το πολύ σοβαρό θέμα.
Ενημερώνω όμως όλους σας ,ότι επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου για.......... κάθε ενέργεια η παράλειψη που θα στρέφεται κατά της προσωπικότητάς μου αλλά και κατά της Δημοτικής Παράταξης της οποίας είμαι επικεφαλής.

Είναι προφανές ότι οι επιθέσεις 4 σχεδόν μήνες πριν τις Δημοτικές Εκλογες του Μαίου του 2014 ηδη ξεκίνησαν.

Τάσος Τόκας
Επικεφαλής της Νέας Δυναμικής Πορείας Ερμιονίδας