eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

''ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ : ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ''

Δεν γνωρίζω εάν όλοι οι πολιτικοί λένε  την αλήθεια, αλλά να είστε σίγουρος κύριε Γκάτσο ότι εγώ όχι απλά την λέω, αλλά την υπερασπίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις. Άλλοι, δεν μπορώ να ξέρω, αν λένε ή αν γνωρίζουν την αλήθεια.                            
Εσείς ένας επιστήμονας γιατί......... υποτιμάτε την νοημοσύνη των κατοίκων του Ηλιοκάστρου?
Μήπως, γιατί δεν ανοίξαμε και εμείς εννέα γεωτρήσεις, αλλα μόνο μία;
Θυμηθήκατε τον Ανάβαλο και μας σταυρώνετε ότι δεν πρέπει να ανοίξουμε γεώτρηση, γιατί δεν είναι λύση για την Ερμιονίδα.
Ποιός μίλησε, ότι μία γεώτρηση είναι λύση για ολόκληρη την Ερμιονίδα;
Εμείς; Εγώ; Ή εσείς οι ειδικοί επιστήμονες;
Όσον αφορά τα «φθηνά» ερωτήματά σας που ζητάτε να σας απαντήσω, εάν ξαναδιαβάσετε λίγο πιο προσεκτικά τα κείμενά σας, ξεκινώντας από τους τίτλους, να είστε σίγουρος ότι εκεί θα βρείτε μόνοι σας τις απαντήσεις.
Επειδή γνωρίζω και να ομιλώ και να γράφω αρκετά καλά την Ελληνική γλώσσα, δεν νομίζω να ανάφερα κάπου για καλό νερό με την μεταφορά των βυτίων, που θα έπρεπε να δίνουμε σαν δήμος και στον κάμπο και στα σχολεία  κτλ κτλ κτλ....
Βέβαια, επειδή εμείς εδώ στο Ηλιόκαστρο, και θεωρώ ότι και όλοι οι κάτοικοι της επαρχίας μας, με ελάχιστες εξαιρέσεις, είναι πατριώτες και βοηθούν ο ένας τον άλλον, δίνουμε πόσιμο νερό ελεύθερα απο μία βρύση που υπάρχει στην άκρη του χωριού ( προυπήρχε από τον τέως δήμο Ερμιόνης) γιατί σεβόμαστε ότι παρα πολλοί συμπατριώτες μας δεν έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν νερό, με την πενιχρή σύνταξη τους, ή το επίδομα ανεργίας τους. Δυστυχώς αυτό το νερό είναι ελάχιστο, και γνωρίζουμε πως να το διαχειριστούμε, παρ’ότι μας θεωρείτε υπανάπτυκτους και πολίτες Β κατηγορίας. Και μην μου πείτε, όχι....
Κύριε Γκάτσο και αγαπητοί φίλοι, μήπως πρέπει να σταματήσουμε εδώ την «υπέροχη» συνομιλία μας;
Πολλοί συμπατριώτες μας επικοινωνούν μαζί μου μετά την διαφήμιση που μου κάνετε σαν πολιτευόμενο, στέλνοντάς μου ψηφοφόρους απ’ όλο τον δήμο μας, γιατί πιστεύω  γνωρίζετε, ότι στο χωριό μου, δίχως να έχω ανοίξει γεώτρηση στις προηγούμενες εκλογές, η παράταξη μας ψηφίστηκε με 232 ψήφους και εγώ με 212 (ποσοστό 91,38%), αυτό σημαίνει οτι εγώ προσωπικά δεν χρειάζομαι και δεν είναι στον χαρακτήρα μου η φθηνή ψηφοθηρία που μου προσάπτετε.
Οσο για το μπουκαλάκι με το νερό στους μαθητές, να είστε σίγουρος ότι κάτι έχουμε προσφέρει και εμείς για τα παιδιά μας, είτε αυτό λέγεται προσπάθεια μαζί με άλλους που αγωνιούν για τον τόπο και το μέλλον και του τελευταίου χωριού, για να μην κλείσουν τα σχολεία Ηλιοκάστρου και Θερμησίας και προς το παρόν το καταφέραμε,
είτε λέγεται οτιδήποτε άλλο. Ότι κάνουμε το κάνουμε αθόρυβα και διακριτικά, είτε αφορά τα σχολεία είτε την αλληλεγγύη και τους συνανθρώπους μας.
Σας υπενθυμίζω απλά, για να τελειώνει πια αυτό « το καλαμπουράκι» μεταξύ μας ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν ήμουν πολιτικός όπως με αποκαλείτε, γι’ αυτό ζητήστε εξηγήσεις για κάποια απ’ τα ερωτήματά σας από τους προηγούμενους πολιτικούς του τέως Δήμου Ερμιόνης.                                                                     Κύριε Γκάτσο , η μικροψυχία σας, πέρα απ τα γραφόμενά σας φαίνεται και στην τελευταία παράγραφο περί Ειλεών αμπέλων, στην ομιλία μου στην γιορτή του
τρύγου .Πνευματική σας ιδιοκτησία; Δεν νομίζω.
Δεν είδα κάπου και αν κάνω λάθος διορθώστε με, να ασχολείστε με την γιορτή του τρύγου και το καλό αγροτικό προϊόν, το κρασί του Ηλιοκάστρου, ενώ πάρα πολλοί Ερμιονίτες, μας τίμησαν με την παρούσια τους και τους ευχαριστούμε. Οπως και εμείς τιμήσαμε με την παρουσία μας την γιορτή για το ρόδι και την γιορτή για την ελιά και το λάδι, γιατί εμείς απλά τα θεωρούμε όλα δικά μας προϊόντα, προϊόντα της Ερμιονίτικης γης.
Τελειώνοντας  οριστικά, αυτήν την «ευχάριστη» αλλά όχι επικοδομητική για τον τόπο μας συνομιλία, θέλω να σας κάνω μία πρόταση.                                                                                   Ο δήμαρχος, ο κύριος Καμιζής, δήλωσε ότι πιθανόν δεν θα είναι υποψήφιος στις ερχόμενες εκλογές του Μαϊου.
Γιατί δεν ηγείστε εσείς της παράταξης μας, η να δημιουργήσετε μια νέα, ώστε να δώσετε άμεσα λύσεις σε όλα αυτά που απλά επισημαίνετε και πού εμείς στα τρία χρόνια, δεν καταφέραμε ούτε καν αυτό το πάρα πολύ απλό, να φέρουμε το νερό του Ανάβαλου στην Ερμιονίδα.
Απλά σας υπενθυμίζω, γνωρίζετε τι απόσταση υπάρχει από την επισήμανση των προβλημάτων μέχρι τις προτάσεις για την επίλυσή τους.
Τεράστια. Τόση όση χωρίζει εσάς, από τους φιλόξενους και υπερήφανους κατοικους του Ηλιοκάστρου και μάλλον και ολης της επαρχίας μας.
Ευχαριστώ και πάλι για την δυνατότητα που μου δώσατε να με γνωρίσουν όλοι οι δημότες μας.
Εγώ θα στηρίξω την υποψηφιότητα σας εφόσον με πείσετε με τις προτάσεις σας, για πραγματικές λύσεις και όχι απλά επισημάνσεις.
Και να ξέρετε, ότι λέω πάντα την αλήθεια, ίσως με διαφορετικό τρόπο, σε σχέση με αυτόν που έχω απέναντι μου, αλλά πάντα την αλήθεια.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ