eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

'' Το αφιέρωμα της Ειρήνης Νικολοπούλου στον μεγάλο έλληνα σχεδιαστή Μόδας Μιχάλη Ασλάνη που έφυγε χθές απο την ζωή και το συγκινητικό «αντίο» της μούσας του Μιχάλη Ασλάνη, Βίκυς Κουλιανού, στον αγαπημένο σχεδιαστή''

Ένα μεγάλο παιδί, ένας ευφάνταστος άνθρωπος, δημιουργός με ευγένεια και καλοσύνη! (φωτό)
Φωτογραφίες από όλα τα ρούχα που το ταλέντο σου δημιουργούσε κάθε φορά για μένα
Το έφτιαξε με τα χέρια του φέτος για την γιορτή μου – πάντα δημιουργούσε  κάρτες για τους αγαπημένους σου φίλους με μαρκαδόρους και αυτοκολητάκια- εδώ όπως βλέπετε είμαι η Minnie Mouse
Ο αγαπημένος μου δάσκαλος ο αείμνηστος Φρέντυ Γερμανός σε φωτογραφία του γάμου μου όπου φοράω το νυφικό που με μεγάλη αγάπη μου είχε φτιάξει ο.....
..... πολυαγαπημένος μου σχεδιαστής Μιχάλης Ασλάνης

Αυτό είναι το ροζ πουλόβερ που μου είχε φτιάξει ο Μιχάλης με μεγάλα τριαντάφυλλα


Έφτιαχνε εκτός από νυφικά και θαυμάσια πλεκτά όπως αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία





1988 Ρόδος -  στην περίφημη συνέντευξη μου με τον Φρανσουά Μιτεράν φοράω πάλι πουλόβερ του Μιχάλη Ασλάνη
 16 Ιουνίου 1989 -  φοράω πάλι ένα υπέροχο deux-pièces κατακόκκινο που είχε φτιάξει ειδικά για την αποχαιρετιστήρια εκπομπή ο Μιχάλης Ασλάνης- δίπλα μου η συμπαρουσιάτρια και καλή φίλη Στέλλα Παπαδοπούλου
Για την συνέντευξη μου με την διάσημη τραγουδίστρια Σίρλεϊ Μπάσεϊ ο Μιχάλης Ασλάνης μου είχε φτιάξει ένα  deux-pièces με μια χρυσαφί τρέσα που άγγιζε μόλις τον αφαλό  αφήνοντας ακάλυπτη την μέση - από τα ωραιότερα κομμάτια που μου είχε φτιάξει ο αξέχαστος λατρεμένος μου σχεδιαστής

Δεκέμβριος 1988 - Το ωραιότερο φουστάνι που είχε ράψει αποκλειστικά για μένα στην εκπομπή Τα Πρωϊνά- Βελούδο maxi με βελούδινα κόκκινα τριαντάφυλλα από το ίδιο ύφασμα που τόσο αγαπούσε – πλάι μου η Ρίκα Διαλυνά, μια από τις προσκεκλημένες της εκπομπής

Το συγκινητικό «αντίο» της μούσας του Μιχάλη Ασλάνη, Βίκυς Κουλιανού,  στον αγαπημένο σχεδιαστή

Με τον δικό της τρόπο θέλησε να αποχαιρετήσει η Βίκυ Κουλιανού τον Μιχάλη Ασλάνη, τον άνθρωπο που την ανακάλυψε και ο οποίος βοήθησε να αναδειχθεί μία ολόκληρη γενιά μοντέλων. Η Βίκυ Κουλιανού έγραψε στον λογαριασμό της στο facebook "Οι παιδικές ψυχές πάνε σε μεγάλες αγκαλιές... και ηρεμούν. Καλό ταξίδι...", ενώ ανέβασε μία φωτογραφία της με φόρεμα του Μιχάλη Ασλάνη


Το πρώην μοντέλο, συγκλονισμένο από το θάνατο του αγαπημένου της φίλου, ανέβασε και ένα τραγούδι με το οποίο θέλησε να του ευχηθεί "Καλό ταξίδι", το "Back to black" της Amy Winehouse.
Ολόκληρη η τελευταία συνέντευξη του Μιχάλη Ασλάνη για τις δυο γυναίκες που όπως ισχυρίστηκε τον κατάκλεψαν :«Ανησυχώ για τη ζωή μου» 
Τον δικό του αγώνα ώστε να σταθεί ξανά στα πόδια του οικονομικά δίνει ο Μιχάλης Ασλάνης που, όπως υποστηρίζει, έπεσε θύμα εξαπάτησης από δύο γυναίκες, η μία εκ των οποίων ήταν υπεύθυνη για τις υποχρεώσεις του σπιτιού του. Ο σχεδιαστής μόδας που επέστρεψε στο Κολωνάκι ύστερα από οκτώ μήνες, καθώς αναγκάστηκε να κλείσει το ατελιέ του στην Πλάκα, σε μια εξομολόγηση ψυχής -αποκλειστικά στην «Espresso»-εξηγεί πώς δύο γυναίκες που διαχειρίζονταν τα οικονομικά του, όχι μόνο τον κατέστρεψαν, αλλά έχουν εξαφανιστεί χωρίς να αφήσουν ίχνη πίσω τους, ενώ έχει αρχίσει να φοβάται ακόμη και για την ίδια του τη ζωή.


Η μία κοπέλα μάλιστα -με καταγωγή από την Αλβανία- είχε πολύ στενή σχέση μαζί του, όπως μας λέει. Εκτός του ότι η μητέρα της φρόντιζε το σπίτι του μετρ, ήταν εκείνος που τη βοήθησε να σπουδάσει (τη γνώρισε σε ηλικία δεκαέξι ετών), ενώ μετά το τέλος των σπουδών της στη Λογιστική την προσέλαβε στην επιχείρησή του. Η δεύτερη γυναίκα ήταν από την Πάτρα και δούλευε πολλά χρόνια στον οίκο μόδας. Το δεξί του χέρι, όπως τη χαρακτηρίζει, φαίνεται πως τελικά ήταν πολύ... μακρύ, αφού τον κατέκλεβε κανονικά, όπως υποστηρίζει ο σχεδιαστής.

«Επί πάρα πολλά χρόνια εγώ ήμουν στο δημιουργικό μέρος της δουλειάς. Επειδή δεν τα κατάφερνα ποτέ με τα οικονομικά, είχα την κόρη της γυναίκας που με φρόντιζε στο σπίτι. Την είχα από μικρή, τη σπούδασα και είχε την οικονομική διεύθυνση της επιχείρησης. Αυτή η κοπέλα και η άλλη κυρία από την Πάτρα με κατέστρεψαν» λέει ο Μιχάλης Ασλάνης και αναφέρει χαρακτηριστικά: «Τους έδινα χρήματα για να πληρώσουν τις υποχρεώσεις που είχα στο ΙΚΑ, στην Εφορία και στις διάφορες τράπεζες. Εκείνες όμως ούτε τακτοποιούσαν τις εκκρεμότητες, ούτε έκαναν αποδόσεις, π.χ. ΦΠΑ. Κρατούσαν τα λεφτά για τον εαυτό τους, με αποτέλεσμα να μαζεύονται χρωστούμενα, τα οποία εγώ όμως δεν γνώριζα. Κάποια στιγμή ήρθε ένας φίλος μου, ο Γιώργος που είναι λογιστής και με ταρακούνησε. Αν το είχε κάνει πιο νωρίς, ίσως είχα μπορέσει να σωθώ».

Οταν ο Μιχάλης Ασλάνης κατάλαβε τι γινόταν πίσω από την πλάτη του ήταν πλέον αργά, αφού οι δύο γυναίκες είχαν εξαφανιστεί. Η νεαρή που κρατούσε τα λογιστικά της επιχείρησης, μαζί με τη μητέρα της πήραν -εκτός από τα χρήματα του σχεδιαστή- τα πράγματά τους κι έγιναν άφαντες. «Εχει κάνει γερή μπάζα η νεαρή. Κάποιοι μου λένε ότι έχει επιστρέψει στην Αλβανία». Αφαντη ωστόσο είναι και η γυναίκα από την Πάτρα, η οποία μαζί με την Αλβανίδα λογίστρια είχαν στήσει μια... κερδοφόρα για εκείνες δουλειά, αφού πίσω από την πλάτη του μετρ είχαν ενοικιάσει ένα διαμέρισμα και αφού «σήκωναν» ρούχα από το ατελιέ του, τα πουλούσαν εκεί σε τιμές χονδρικής.

Η γερή μπάζα, το δάνειο και οι χρυσές δουλειές με τα νυφικά

Γερή μπάζα έκαναν και από τις προκαταβολές, ειδικά από τις νύφες, όπως ισχυρίζεται ο Μιχάλης Ασλάνης. «Οταν έρχονταν οι νύφες και άφηναν κάποια προκαταβολή για το φόρεμα που είχαν διαλέξει, η κυρία από την Πάτρα έδινε τον λογαριασμό της κόρης της, η οποία ήταν τραπεζικός υπάλληλος. Εκεί τα έβαζαν τα λεφτά μου». Το χειρότερο στην ιστορία, σύμφωνα με τον σχεδιαστή, δεν είναι ότι τον έκλεβαν, αλλά ότι παράλληλα τον καθησύχαζαν ότι όλα θα πάνε καλά όταν άρχισαν να παρουσιάζονται τα πρώτα οικονομικά προβλήματα. «Μου έλεγαν πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ότι όλες οι εκκρεμότητες ήταν τακτοποιημένες. Και όλα τα λεφτά τα έβαζαν στις τσέπες τους. Φεύγοντας μου κατέστρεψαν και το λογιστήριο».

Η απόφασή του να αποκαλύψει το δράμα που ζει, αλλά και τη δράση των δύο γυναικών έχει έναν και μόνο σκοπό, όπως μας είπε: «Ολα αυτά τα καταγγέλλω για να μη βρεθεί στον δρόμο τους και άλλος ανυποψίαστος άνθρωπος και τραβήξει αυτά που τράβηξα εγώ. Είναι απατεώνισσες ολκής. Την... πάτησα πολύ άσχημα. Εγώ ήμουν καλός σχεδιαστής, δεν είχα ικανότητες εμπόρου και οικονομολόγου. Εκλεβαν ασύστολα, μου κατέστρεψαν τόσα χρόνια δουλειάς». Οπως καταγγέλλει ο Μιχάλης Ασλάνης, οι δύο γυναίκες έπαιρναν προμήθειες ακόμη και από το καθαριστήριο, ενώ «έβαλαν χέρι» και σε προσωπικούς του λογαριασμούς, αφού προτού φύγουν -όπως υποστηρίζει- έκαναν ανάληψη. «Να φανταστείτε πόσο άπληστες ήταν, κάποια στιγμή μού έκαναν πρόταση να πάρουμε κάποιο δάνειο, το οποίο θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε για ανακαίνιση του ατελιέ. Τους έδωσα το ελεύθερο να το προχωρήσουν, αλλά ύστερα από λίγες μέρες μού είπαν ότι δεν εγκρίθηκε από την τράπεζα. Απ' ό,τι κατάλαβα κατόπιν, το δάνειο το πήραν, αλλά κράτησαν τα χρήματα για τον εαυτό τους» υποστηρίζει, ενώ ακόμη δεν μπορεί να πιστέψει πώς έμπλεξε στα «δίχτυα» των δύο γυναικών.

«Ανησυχώ για τη ζωή μου»

Ο ΜΙΧΑΛΗΣ Ασλάνης μάλιστα μιλώντας στην «Espresso» δεν κρύβει και τους φόβους του για τη ζωή του: «Ανησυχώ πλέον και για την ίδια μου τη ζωή, νομίζω ότι έχω μπλέξει, είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Εκκρεμούν πολλές υποθέσεις. Μιλάω με τους δικηγόρους μου για να δούμε τι θα κάνουμε και πώς θα βρεθεί μια λύση. Δίνω μεγάλο αγώνα. Αν κι έφυγαν μόνες τους, αφού πρώτα με "έγδυσαν", τώρα λαμβάνω περίεργα τηλεφωνήματα από τους δικηγόρους τους, γιατί μου ζητούν και αποζημίωση από πάνω. Οι... κυρίες πήραν μαζί τους και τρεις μοδίστρες τις οποίες είχα ξοφλήσει». Αν και πρόσφατα είχε περάσει σοβαρή περιπέτεια με την υγεία του, ο Μιχάλης Ασλάνης δεν μπορεί να πιστέψει ότι εξακολουθεί να ταλαιπωρείται: «Είμαι 63 ετών και αντί να ξεκουράζομαι ή να έχω κάποια σύνταξη, περνάω πολύ δύσκολα και ταλαιπωρούμαι. Δεν μπορώ να διανοηθώ το μέγεθος της απατεωνιάς. Με την κρίση άρχισα ένα-ένα να τα μαθαίνω. Μου έλεγαν όλοι "πρόσεχε τους αλλοδαπούς", αλλά κι εγώ είμαι Μικρασιάτης, από οικογένεια προσφύγων, δεν έδινα σημασία κι έλεγα "γιατί να μη βοηθήσω;" Αλλά πού να το φανταζόμουν...» Το μόνο που σκέφτεται τώρα ο σχεδιαστής είναι η οικογένειά του, μόλις πληροφορηθεί για την υπόθεση, την οποία ετοιμάζεται να καταγγείλει και στην Αστυνομία, ενώ σκέφτεται να κινηθεί και δικαστικά. «Για τους μόνους που λυπάμαι είναι για την οικογένειά μου. Οι δικοί μου άνθρωποι θα στενοχωρηθούν όταν διαβάσουν αυτά. Θέλω να τους ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη, γιατί θα πικραθούν. Πάντα με στηρίζουν και είναι δίπλα μου. Εγώ φταίω για τις επιλογές μου και δεν είχα μυαλό να δω τα λάθη μου» καταλήγει ο σχεδιαστής.
Μιχάλης Ασλάνης: Με κατέστρεψαν οικονομικά οι δυο γυναίκες που είχα πλάι μου για πολλά χρόνια - φοβάμαι και για τη ζωή μου
Τον δικό του αγώνα ώστε να σταθεί ξανά στα πόδια του οικονομικά δίνει ο Μιχάλης Ασλάνης, που όπως υποστηρίζει έπεσε θύμα εξαπάτησης από δυο γυναίκες, η μία εκ των οποίων ήταν υπεύθυνη για τις υποχρεώσεις του σπιτιού του.

Ο σχεδιαστής μόδας επέστρεψε στο Κολωνάκι ύστερα από οκτώ μήνες, καθώς αναγκάστηκε να κλείσει το ατελιέ του στην Πλάκα.
Ο Μιχάλης Ασλάνης εξηγεί ότι οι δύο γυναίκες που διαχειρίζονταν τα οικονομικά του, όχι μόνο τον κατέστρεψαν, αλλά έχουν εξαφανιστεί, χωρίς να αφήσουν ίχνη πίσω τους.
Η μία κοπέλα, με καταγωγή από την Αλβανία, είχε πολύ στενή σχέση μαζί του. Ήταν εκείνος που τη βοήθησε να σπουδάσει, ενώ μετά το τέλος των σπουδών της στη Λογιστική, την προσέλαβε στην επιχείρησή του. Η δεύτερη γυναίκα ήταν από την Πάτρα και δούλευε πολλά χρόνια στον οίκο μόδας.
«Τους έδινα χρήματα για να πληρώσουν τις υποχρεώσεις που είχα στο ΙΚΑ, στην Εφορία και στις διάφορες τράπεζες. Εκείνες όμως ούτε τακτοποιούσαν τις εκκρεμότητες, ούτε έκαναν αποδόσεις ΦΠΑ. Κρατούσαν τα χρήματα για τον εαυτό τους, με αποτέλεσμα να μαζεύονται χρωστούμενα, τα οποία εγώ όμως δε γνώριζα. Κάποια στιγμή ήρθε ένας φίλος μου, ο Γιώργος που είναι λογιστής και με ταρακούνησε. Αν το είχε κάνει πιο νωρίς, ίσως είχα μπορέσει να σωθώ», δήλωσε ο ίδιος, περιγράφοντας την κατάστασή του στην Espresso!
Οι δύο γυναίκες είχαν ενοικιάσει διαμέρισμα και πουλούσαν ρούχα του, που έκλεβαν από το ατελιέ του, σε τιμές χονδρικής, πίσω από την πλάτη του Μιχάλη Ασλάνη.
 «Όλα αυτά τα καταγγέλλω για να μην βρεθεί στον δρόμο τους και άλλος ανυποψίαστος άνθρωπος και τραβήξει αυτά που τράβηξα εγώ. Είναι απατεώνισσες ολκής. Την πάτησα πολύ άσχημα. Εγώ ήμουν καλός σχεδιαστής, δεν είχα οικανότητες εμπόρου και οικονομολόγου. Έκλεβαν ασύστολα, μου κατέστρεψαν τόσα χρόνια δουλειάς».
 «Αν και έφυγαν μόνες τους, τώρα λαμβάνω και περίεργα τηλεφωνήματα από δικηγόρους τους, επειδή ζητούν αποζημίωση και από πάνω», εξηγεί ο σχεδιαστής. Και τόνισε: «Ανησυχώ πλέον και για την ίδια μου την ζωή, νομίζω ότι έχω μπλέξει, είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Μιλάω με τους δικηγόρους μου για να δούμε τι θα κάνουμε και πως θα βρεθεί μία λύση».
Επίσημη αιτία για το θάνατο του Μιχάλη Ασλάνη: πνευμονικό οίδημα-Κηδεύεται αύριο στη Χαλκίδα
Ήταν αυτοκτονία ή όχι ο αιφνίδιος θάνατος του Μιχάλη Ασλάνη, που βύθισε στο πένθος το χώρο της μόδας και σόκαρε όλη την Ελλάδα; Η νεκροτομή που έγινε το πρωί της Πέμπτης, δεν έδωσε απαντήσεις για το αν ο γνωστός σχεδιαστής αυτοκτόνησε ή πέθανε από παθολογικά αίτια. 


Ο ιατροδικαστής Σωτήρης Μπουζιάνης, ο άνθρωπος που έκανε τη νεκροτομή στη σορό του Μιχάλη Ασλάνη, δήλωσε στο NewsIt πως η προσωρινή αιτία θανάτου είναι «πνευμονικό οίδημα».
Η κηδεία του θα γίνει αύριο Παρασκευή στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Χαλκίδα Πρόσθεσε όμως ότι η ακριβής αιτία θα αποσαφηνιστεί αφού βγουν οι εργαστηριακές εξετάσεις, οι οποίες θα είναι έτοιμες σε ένα μήνα.  Δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο το πνευμονικό οίδημα να προκλήθηκε από χρήση χαπιών και επιβεβαίωσε πως δεν υπάρχει περίπτωση εγκληματικής ενέργειας.

 Ο Μιχάλης Ασλάνης βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του στο Κολωνάκι περίπου στις 14:00 το μεσημέρι της Τετάρτης. Ο ιατροδικαστής εκτιμά ότι ο θάνατός του είχε επέλθει περίπου 10 ώρες πριν τον βρουν στο πάτωμα, δίπλα στο κρεββάτι του, οι συνεργάτες του.

Τα σημειώματα: "Συγγνώμη που σας το έκανα αυτό"

Στο σπίτι του, σύμφωνα με πληροφορίες, βρέθηκαν τέσσερα ιδιόχειρα σημειώματα, γραμμένα στα ελληνικά και τα γαλλικά καθώς και το ημερολόγιό του, όπου έγραφε σκόρπιες σκέψεις. Δυο προκάλεσαν το ενδιαφέρον.

Η πρώτη φράση έλεγε: «Κάθε μέρα είναι διαφορετική. Πως θα ζήσουμε;». Και η δεύτερη, σύμφωνα με την εφημερίδα Espresso «Φωτεινούλα και Δήμητρα, δεν αντέχω άλλο και συγγνώμη που σας το έκανα αυτό».

Βρέθηκε εξάλλου ένα ακόμη σημείωμα, από αυτά που συνήθιζε να αφήνει στους συνεργάτες του. «Πού βρίσκομαι; Τι οφείλω;» έγραφε, ενώ είχε γράφει για τα χρέη του στο ΙΚΑ και στην Εφορία, για τις πληρωμές που έπρεπε για γίνουν και για τη γη που είχε στη Μύκονο.

Η προδοσία

Δυο γυναίκες που εμπιστευόταν και συνεργαζόταν μαζί τους, τον έκλεψαν. Η προδοσία αυτή τον κλόνισε. Ο ίδιος τις εμπιστευόταν τυφλά, τους είχε δώσει εν λευκώ τη διαχείριση των οικονομικών του. Τη μια, μια νεαρή από την Αλβανία, την είχε βοηθήσει να σπουδάσει λογιστική και στη συνέχεια την προσέλαβε. Η άλλη είναι Ελληνίδα και κατάγεται από την Πάτρα. Και οι δυο, έχουν εξαφανιστεί.

Σύμφωνα με τον συνεργάτη του Γιώργο Κουτούλια, όπως δήλωσε στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, του είχαν κλέψει 300 νυφικά, 80.000€ και δεκάδες βραδινά φορέματα. «Φωτεινούλα και Δήμητρα, δεν αντέχω άλλο και συγγνώμη που σας το έκανα αυτό» έγραφε σε ένα από τα σημειώματα που βρέθηκαν στο διαμέρισμά του Υπάρχουν μάλιστα πληροφορίες πως μετά από αυτό το περιστατικό, ο Μιχάλης Ασλάνης έδιωξε τους πάντες και προσέλαβε νέα πρόσωπα στο ατελιέ του.
Ο ίδιος ο Μιχάλης Ασλάνης δεν έκρυψε ποτέ ούτε τα οικονομικά του προβλήματα ούτε τη δύσκολη κατάσταση στην οποία βρισκόταν.