eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Πολύ γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός αποκαλύπτει: «Δεν έγινα ποτέ μητέρα, έγιναν τέσσερις διακοπές κύησης και μια αποβολή, το σύνολο πέντε»


Μετανιώνει που δεν κατάφερε ποτέ να γευτεί τη χαρά της μητρότητας πολύ γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός η οποία προφανώς και θα ήθελε τώρα να έχει το δικό της παιδί.

Δεν είναι άλλη από την.......

..... Μαρία Ιωαννίδου η οποία μιλώντας στην News, δεν έκρυψε πως έκανε λάθη που της στοίχισαν κάτι τόσο μαγικό όπως είναι η μητρότητα. 
Μιλώντας για τον πρώτο της έρωτα, τον αξέχαστο χορευτή Βαγγέλη Σειληνό, η Μαρία Ιωαννίδου αποκαλύπτει: «Τον ερωτεύτηκα, έκλαψα, σπάραξα, ήταν ο παιδικός μου έρωτας ο Σειληνός. Ο Φρέντυ ήταν ο έρωτας της ζωής μου. Στον Σειληνό χρωστάω πράγματα, δέσαμε ως χορευτικό ζευγάρι, έκλαψα πάρα πολύ για αυτόν και για τα παιδιά που έχασα μαζί του...» Όταν η κουβέντα περιστρέφεται γύρω από ένα τόσο ευαίσθητο θέμα όπως είναι τα παιδιά, η ηθοποιός γυρνά τον χρόνο πίσω και ξεσπά: «Παντρευτήκαμε, έγινε λιγάκι δυναστικά όλο αυτό γιατί εγώ δεν ήθελα να παντρευτώ τόσο μικρή, δεκαεπτά χρονών, δεν έγινα ποτέ μητέρα, έγιναν τέσσερις διακοπές της κύησης και μια αποβολή, το σύνολο πέντε. 

Ήταν μια ταραχώδης περίοδος της ζωής μου. Πιστεύω ότι εκτός από τον Σειληνό, έφταιγα κι εγώ που δεν καθόμουν στο κρεβάτι να κάνω το παιδί μου. Γιατί ήθελα να μη χάσω ούτε μια σεζόν στο θέατρο».

www.gossip-tv.gr