eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...''

ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ- ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΓΟΡΑΙΟΣ

 Σήμερα αφιερώνουν δύο φίλοι απ΄τα παλιά, ο Νίκος και ο Δήμος :

''Αφιερωμένο σ΄αυτον τον αγράμματο που του πιάνουν το χέρι και νομίζει ο κοτσαρισμένος μπακαλιάρος οτι δημοσιογραφεί κιόλας. Αγαπητοί δημοσιογράφοι και εκπρόσωποι του τύπου πότε θα τον μπαγλαρώσετε να τον στείλετε στον κύριο εισαγγελέα αυτόν τον παράνομο αυτοαποκαλούμενο Δημοσιογράφο;;;Ως πότε θα του επιτρέπετε να ψαρο-γράφει για τους ιερείς και να επιδεικνύει το παράνομο πτυχίο αυτός ο αθεόφοβος;;Γιατί τον αφήνετε με κομμένο το καπίστρι;;; 
Δεν τον βλέπετε οτι έχει κόψει πρόκα αυτός ο ψαροκήρυκας;; 

Επιτέλους φανερώστε του την πραγματική του ιδιότητα.
Ενημέρωστε τις αρμόδιες αρχές και τους αναγνώστες σας οτι είναι ένας συνταξιούχος ψαράς του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου! 

Υ.Γ:Αγαπητοί Νόμιμοι δημοσιογράφοι και εκπρόσωποι του τύπου εσείς που γνωρίζετε απο σχολές, αφού απ΄αυτές πήρατε τα πτυχία σας  , πείστε τον αυτόν τον ψαροblogger ότι έχει μεγάλη ανάγκη να φοιτήσει στην σχολή Γονέων του πατέρα Δημήτριου!


Ο Νίκος και ο Δήμος
καλή σας ακρόαση... 



 Έβαλα τα χέρια μου
κι έβγαλα τα μάτια μου
σ΄ άφησα και μου φυγες
απ΄ τα σκαλοπάτια μου
τώρα κλαίω την κατάρα που με δέρνει
ποιος σ΄ έχει πάρει που να ΄χεις πάει
αγάπη μου χαμένη

Ν΄ ανοίξει η γη, ν΄ ανοίξει η γη και να με πιει

για πάντα να γλιτώσω
αφού αγάπη μες την καρδιά μου
ποτέ δε θα στεριώσω