eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

ΕΙΔΑΜΕ - ΜΑΘΑΜΕ - ΑΚΟΥΣΑΜΕ

''Σαν το σκυλί στ΄αμπέλι ήταν πεταμένος και τον μάζεψα.''

Σήμερα το μεσημέρι εθεάθη ο κ.Λεμπέσης Ανάργυρος σε γνωστό στέκι στο λιμάνι της Ερμιόνης να συζητά με φίλους του.
Σας μεταφέρουμε ακριβώς την συνομιλία όπως μας τη μετέφερε:

Τον ρωτησαν οι φίλοι στο τραπέζι μεταξύ τυριού ντομάτας και κούπας κρασάκι..
Μ΄αυτά τα blog τώρα τελευταία ρε Ανάργυρε τι γίνεται;;;Με τον πρώην εκδότη τοπικής εφημερίδας τι γίνεται;;
Εκείνη την ώρα απάντησε ο Ανάργυρος Λεμπέσης:
Έλα τώρα ποιός τους λογαριάζει αυτούς;;
Αφού λοιπόν άλλοι γράφουν γι΄αυτούς, κι΄αυτοί θέλουν να ασχολούνται μαζί μου,ξύνονται δηλδή στην μαγκούρα του βλάχου, θα σας πώ λίγα γι΄αυτόν με το κουρεμένο κεφάλι απ΄την Δαλαμανάρα!
Γιατί απο τότε που τον έδιωξα απο δώ,δεν ασχολήθηκα μαζί του ποτέ..Αυτός συνεχίζει!! και του αρέσει να ασχολείται μαζί μου.αντί να ασχολείται με άλλα...
Τι να σας κάνω όμως;;;Θα σας τα πώ...
Αυτόν τον κουρεμένο πρώην εκδότη εφημερίδας, Εγώ τον έφερα απο το Αργος. Κυνηγημένος απ΄όλους τότε.Σαν το σκυλί στ΄αμπέλι ήταν πεταμένος και τον μάζεψα.

Εγώ τον έπαιρνα μαζί μου και έτρωγε στις κουζίνες απ΄τα χεράκια των νοικοκυράδων της Ερμιόνης και στα χωριά.Μόλις γέμιζε το στομάχι του τις ευχαριστούσε  υποκλινόμενος,ανεξαρτήτου ηλικίας. 


Εγώ τον σύστησα σ΄όλες αυτές στις λεβέντισσες νοικοκυρές της Ερμιόνης, του δίνανε την συνδρομή του και απο αυτές του λύγδωσε το αντεράκι του!

Εγώ τον προστάτεψα και τον γλίτωσα αυτόν το κουρεμένο(με μαλλιά τότε) πρώην εκδότη απο τα Ντιρεκτ και τα απερκαπ του οργισμένου τουριστικού πράκτορα τότε!
Αυτός ρε παιδιά με τις γνωριμίες τις δικές μου λυμαινότανε την περιοχή με την εφημερίδα του.Αποδείχτηκε όμως ανεπίδεκτος μαθήσεως στην τοπική μας κοινωνία και στην πορεία ήθελε όμως να πάει για ανώτερες σπουδές δήθεν...Αποδείχτηκε όμως ανεπίδεκτος μαθήσεως,Ήθελε άλλα Νταραβέρια!
Τα αποτελέσματα του;;;
;;;;
Απο εκδότης εφημερίδας έγινε καλλιεργητής ροδιάς.
Να ξέρετε, Έτσι καταντούν οι αχάριστοι πρώην εκδότες γλείφτες που προσπαθούν να καθαρίσουν τον επαγγελματία γύφτο Ανάργυρο απο το κάρβουνο και την μουντζούρα του.

Λουκετάρουν την εφημερίδα και φυτεύουν ροδιές!


Ρε παιδιά Προσπαθούν αλλά δεν μπορούν να το καταλάβουν αυτά τα ξενόφερτα λυγούρια που  λυμαινόντουσαν την περιοχή με την ανοχή μου ότι: 
Είναι βαριά η Σκιά του Λεμπέση.

Μέχρι κι ο μακαρίτης ο Σωτήρης  απ΄τον Πόρο δεν έκανε τέτοιο γλείψιμο που κατάντησε να κάνει σε μένα ο πρώην εκδότης με Γουλί κουρεμένο το κεφάλι του! 

Αυτά κι άλλα πολλά ειπώθηκαν στο λιμάνι της Ερμιόνης μεταξύ του κ. Λεμπέση και φίλων του και λόγω της επικαιρότητας μας ζήτησαν να σας τα μεταφέρουμε μαζί με την φωτό.