eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

''Ο ΛΕΜΠΕΣΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΜΑΙΜΟΥ ΠΤΥΧΙΑ - ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΥΡΙ ΤΟΥ - ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ - ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡOΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ....''


Ανάργυρος Λεμπέσης :
''Εσένα Μάκη και το Μα'ι'μού πτυχίο σου διάλεξε ο Δήμαρχος Ερμιονίδας  για <<Σάκο του Μποξ >>''

Αγαπητοί Συνδημότες

Παρατήρησα στο ψαρομπλόγκ στις 3 Δεκεμβρίου τον φίλο μου τον Μάκη ωρυόμενο να με κατηγορεί στον Δήμαρχο κ. Καμιζή, συκοφάντη γιατί τον αποκαλώ ψαρομπλόγκερ.
Του απαντώ και του φρεσκάρω την μνήμη του.
Ρε Μάκη συκοφαντία είναι που σε αποκαλούσα μεγάλο ψαρά, θαλασσόλυκο των κάβων, μέσα και έξω απ’ τα δημοτικά συμβούλια; Ψέματα είναι ρε οτι σε εμπιστευόμουνα και έμπαινα άφοβα μέσα στη βάρκα σας και στα 3 καΐκια σας τότε;
Συκοφαντία είναι βρε Μάκη ότι σου έλεγα και στο ξαναλέω οτι ο δημοσιογράφος πρέπει να έχει σπουδάσει από μικρός σε ειδικές σχολές για να αποκτήσει γνώσεις και γνήσιο πτυχίο σ’ αυτό το μεγάλο κοινωνικό επάγγελμα.
Ήξερα εγώ για σένα, τι γνώσεις και τι πτυχία είχες !!!! Γι αυτό στην πολύχρονη θητεία μου στον Δήμο δεν σου επέτρεψα ποτέ και σε καμία εκδήλωση να εμφανίζεσαι με την ιδιότητα του Ρεπορτερ-Παπαράτσι... 
...
Δεν σου έλεγα πάντα <<χάσου απο μπροστά μου!>>.Δεν σου έλεγα οτι εγώ θέλω να έρχονται να διαφημίζουν τον δήμο μου και να με κριτικάρουν δημοσιογράφοι μεγάλοι με γνήσια πτυχία και οχι  με Μα'ι'μού ΜΑΚΗ;;;
Εγώ δεν σε σύστησα σε πρώην εκδότη εφημερίδας και σου παραχώρησε αυτό το πτυχίο που όπως αποδείχτηκε σήμερα ήταν Μαϊμού; ;;;
Αυτός δεν σε έλεγε τότε ρε Μάκη «δημοσιογράφο Τρίτη βάρκα δεξιά» στο λιμάνι;;;
Εσύ βρε Μάκη δεν αποκάλυψες το Μα'ι'μού σου πτυχίο;Εσύ δεν έδωσες το δικαίωμα στους  συνδημότες μας και στους δημοσιογράφους με γνήσια πτυχία να σε πάρουν χαμπάρι βρεεε;;;
Βέβαια εσένα διάλεξε ο Δήμαρχος να σε ορίσει ΜόΤσιαλο κυβερνητικό εκπρόσωπο του Δήμου Ερμιονίδας.
Εσένα και το Μα'ι'μού πτυχίο σου διάλεξε ο Δήμαρχος Ερμιονίδας  για <<Σάκο του Μποξ.>>

Εγώ ποτέ δεν σε λογάριασα για δημοσιογράφο και ότι έχει σχέση μ΄αυτό, γιατί ούτε ήσουν ,ούτε είσαι  , ούτε και θα γίνεις ποτέ μ΄αυτά τα πτυχία που έχεις!

Για μεγάλο ψαρά ΝΑΙ σε λογάριαζα και σε λογαριάζω και να είσαι υπερήφανος γι΄αυτό ρε Μάκη μου... 


Ένας δημοσιογράφος με γνήσιο πτυχίο όταν θα έβλεπε ότι υποβαθμιζόντουσαν οι τράπεζες, έκλεινε ο ΟΤΕ αμαχητί απ΄την δημοτική αρχή θα τάραζε τα νερά  ,θα έφερνε το κόσμο άνω κάτω κι ας μην ήταν Ερμιονίτης... 

Ενας Δημοσιογράφος με γνήσιο πτυχίο όταν έβλεπε τον Δήμαρχο και τον επιτυχημένο Αντιδήμαρχο των σκουπιδιών να τσιρίζουν και να κόπτονται στη συνεδρίαση για δήθεν οφειλές του τέως Δήμου Ερμιόνης προς τον νέο ιδιοκτήτη του Πόρτο Υδρα ενώ απέκρυψαν με σχέδιο τις οφειλές του νέου ιδιοκτήτη προς τον τέως Δήμο Ερμιόνης, αυτός ο Δημοσιογράφος Θα ψαχνε να βρει την άκρη .

Εγώ ρε Μάκη θέλω να πιστεύω οτι αυτό το έκαναν για να παραπλανήσουν τον κόσμο απο το μεγάλο θέμα των σκουπιδιών.

Αυτός όμως ο δημοσιογράφος με το γνήσιο πτυχίο θα ΄χε πάρει χαμπάρι οτι την προηγούμενη μέρα, αυτός ο νέος ιδιοκτήτης είχε κλειδώσει το Πόρτο Ύδρα και είχε απολύσει τους Εργαζόμενους!    Και να ξέρεις Μάκη γι΄αυτό το θέμα το σοβαρό θα΄χε κάνει μεγάλο σαματά!!!και μεγάλη έρευνα..Θα αναρωτιότανε έντονα γιατί οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες δεν είχαν κάνει αίτημα στον τέως Δήμο και στον νυν για οφειλές;;;Θα ψαχνε μετά να βρεί απο μέσα πως έγιναν οι συναλλαγές και  οι μεταβιβάσεις με τον νέο ιδιοκτήτη...Θα ψαχνε να βρεί αν χρειαζόντουσαν ή όχι Δημοτικές ενημερότητες...Θα ψαχνε να βρει αν κρύβονται ή όχι τυχόν συμφέροντα πίσω απ΄αυτή την επιμονή τους για να πάρει τα λεφτά ο Νέος επιχειρηματίας που ο τέως Δήμος Ερμιόνης ποτέ δεν γνώρισε!
Αυτός λοιπόν με το γνήσιο πτυχίο και όχι με το Μα'ι'μού θα έβρισκε Μάκη αν είχε λάκκο η φάβα ή όχι...
 Πάντως εγώ φίλε Μάκη σε θέλω και με το Μα'ι'μού πτυχίο τώρα. Το λόγο τον ξέρεις στο ΄χα πει, στο είχα γράψει και στο ξαναγράφω  :
Ήσουν , είσαι και θα είσαι το ΓΟΥΡΙ ΜΟΥ!
Όποιον αντίπαλο μου υποψήφιο Δήμαρχο εσύ υποστήριζες, έβγαζες εμένα πάντα Δήμαρχο!
 
Ξέρεις εσύ γούρι μου, συνέχισε τώρα, μη σταματάς, έχεις τον τρόπο να τους προβάλλεις και να τους τελειώνεις.
Αυτόν τον τρόπο τον έχεις δείξει 16 χρόνια τώρα..

 Ανάργυρος Λεμπέσης
 Δήμαρχος 
   του τέως Δήμου Ερμιόνης