eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

''O EΠΙ 22 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΤΣΙΑΒΕΛΟΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ''

                 ''Αποχαιρετισμός στα όπλα.''


  
Ένας τίτλος μυθιστορήματος του Ε. Χεμινγουέι έρχεται έντονα στο μυαλό μου αυτές τις μέρες του Σεπτέμβρη που ανοίγουν τα σχολεία. Το είχα διαβάσει όταν διορίστηκα στους Μολάους Λακωνίας το 1977.Σήμερα μετά από 34 χρόνια έρχομαι με αρκετή συγκίνηση να αποχαιρετίσω το σχολείο, τους μαθητές μου, τους συναδέλφους, τους προϊσταμένους, τους γονείς… τα όπλα με τα οποία ήμουν τόσα χρόνια δεμένος. Έρχομαι να ευχαριστήσω όλους αυτούς με τους οποίους συνεργάστηκα αρμονικά και δημιουργικά προσφέροντας ό,τι μου αναλογεί στην Τεχνική Εκπαίδευση της περιοχής μας χωρίς μάλιστα να είμαι “τεχνικός”. Να ζητήσω συγνώμη αν κάποιους πίκρανα αλλά που σίγουρα δεν αδίκησα στα 22 χρόνια που ήμουν Διευθυντής στο “Τεχνικό Λύκειο”.
      Να με συγχωρήσουν όλοι οι συνάδελφοι που πέρασαν από το σχολείο αλλά θα τολμήσω ονομαστικά να ευχαριστήσω δημόσια τους επί χρόνια συνεργάτες μου κ. Καραγιάννη, κ. Κουγιούρη, κ. Μαλτέζο  και την ακούραστη νέα συνάδελφο κ. Λασκαρίδου..........   
     Επίσης να ευχαριστήσω όσους υπηρέτησαν στην Διεύθυνση Β/θμιας Εκ/σης και  ονομαστικά τον επί χρόνια καλύτερο συνεργάτη και φίλο κ. Κώστα  Νταντή.
     Εύχομαι στον αντικαταστάτη μου κ. Γεώργιο Λέκκα  και σε όλους τους νέους Διευθυντές καλορίζικοι και να έχουν την καλύτερη δυνατή επιτυχία σε αυτή την δύσκολη τετραετία της θητείας τους.
     Να ευχηθώ πολλά και καλά συντάξιμα χρόνια στους συναδέλφους κ. Γιάννη Αποστόλου και κ. Κώστα Μαρκαντώνη που επίσης συνταξιοδοτήθηκαν.
     Τέλος να συγχαρώ τους μαθητές του σχολείου μας που πέρασαν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και να ευχηθώ σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς  καλή σχολική χρονιά γεμάτη πρόοδο υγεία και χαρά.

                           Με αγάπη και εκτίμηση για όλους
                           
                            Χαράλαμπος Κατσιάβελος