eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

'' ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ... ''

'' ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ... ''

ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΓΛΙΤΩΣΩ - Σωτηρία Μπέλλου


Σήμερα αφιερώνει ένας θαλασσόλυκος αναγνώστης!Το παιδί με το τρεχαντήρι .. :  

''Εγώ κακός κακός δεν ήμουνα σε όλα μου τα χρόνια, κι αν μαχαιριές μου έδωσες σε βλέπω με συμπόνια και τώρα που σε δέρνουνε οι μπόρες στη ζωή, εγώ θα σε γλιτώσω απ' την καταστροφή.............

Μετά το νέφτι σε κόβω να μου ΄ρχεσαι με κλάματα λυγουράκι, που θα σου δώσουνε και ραπόρτο!

Υ.Γ:Δεν πας καλύτερα στα σεμινάρια του Γενικού λυκείου που ανέλαβε και πραγματοποιεί ο καινούργιος Διευθυντής;;;Ίσως σε βοηθήσουνε να βάλεις μυαλό...  ''

ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΓΛΙΤΩΣΩ