eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

''Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΕΞΗΣ ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΛΟΓΟ ΥΨΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΓΡΟΘΙΑ ΤΟΥ''

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΕΞΗΣ:
''ΣΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΥΠΟΥ- ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ <<ΜΟΣΙΑΛΟ>> ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ...


Αγαπητό Εικονοσκόπιο,
Αγαπητοί μου Φίλοι,

Πρώτα απο όλα θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τα θερμά σας λόγια σε οτι αφορά τις ενέργειες μου που κάνω ως χρέος μου σαν αντιπολίτευση μέχρι σήμερα.

Έχω μάθει στην ζωή μου να μην είμαι υποχείριο κανενός.Δεν έχω μάθει να μου πιάνουν το χέρι άλλοι και να γράφω, ούτε να με καθοδηγούν.

Αντιθέτως συνεργάζομαι με πολλούς φίλους,ακούω,σέβομαι και καταγράφω τους προβληματισμούς.

Κάποιοι κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια.

Αγαπητό Εικονοσκόπιο σε ευχαριστώ για το βήμα που μου δίνεται ώστε να ενημερώνω τους συνδημότες μας.

Πάντα εσάς προτιμούσα,προτιμώ και θα προτιμώ.Δικαίωμα μου και δικαίωμα του καθενός να επιλέγει μέσα που θα διαβάζει,θα ενημερώνει και θα χρησιμοποιεί.Είστε έμπειροι,Άξιοι και πάνω απο όλα ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ και ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΙ με σπουδές στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης,  με πραγματική απεικόνιση των γεγονότων.



Έχω μάθει να ακούω ανθρώπους με εμπειρία,εκτίμηση στην κοινωνία,με λόγο,με σεβασμό,προσωπικότητες,αξιόλογους και ανθρώπους της βιοπάλης και του μόχθου...... 
...........

ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΤΟΥΣ ΣΕΒΟΜΑΙ!!!!!ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΩ!!!!

Σαν πρώην διοίκηση του Δήμου Ερμιόνης ποτέ μα ποτέ δεν πράξαμε παράτυπα,όλες οι αποφάσεις μας και οι ενέργειες μας ηταν νόμιμες και για αυτό κανένας μας δεν τιμωρήθηκε από την Δικαιοσύνη οσο και αν προσπάθησαν κάποιοι που τώρα έχουν κρυφτεί στα λαγούμια τους.

Δεν θα ασχοληθώ με λαγούς και ποντίκια.
Αυτούς τους έχει κατατάξει η ίδια η κοινωνία μας στο περιθώριο.

Όλους αυτούς τους τιποτένιους,ποταπούς και περιθωριοποιημένους δεν τους λογαριάζω.

ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ..............ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ.

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΩ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ.

Πάντα θα είμαι παρών και μπροστάρης σε κάθε αγώνα για όσο καιρό εσείς ο λαός κρίνετε οτι πρέπει να είμαι.

Μόνο εσάς να έχω στο πλευρό μου δεν λογαριάζω τα κουρέλια,τα παπαγαλάκια και τους αγράμματους.

Αυτούς που έχουν πρόστυχη ψυχή, τους έχει σημαδέψει η κοινωνία και η ζωή.

Ότι και να αποκτήσουν είναι άχρηστο και θα χαθεί στην πάροδο του χρόνου.

Δεν θα τους θυμάται κανένας και θα είναι μαύρη σελίδα για τον τόπο.



ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

ΜΕΞΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ