eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Κυριακή 17 Απριλίου 2011

''Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΟΠΩΣ ΕΣΤΑΛEI ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ''

''Η εξομολόγηση ενός μοναχικού ψαρομπλόκερ εθελοντή''


Είμαι φοιτητής δημοτικού. Όμως διαπρέπω σε πολλούς τομείς. Ένας απ' αυτούς είναι η δημοσιογραφία. Τώρα, αν μπερδεύω τους πυρρίχιους χορούς με τις πυρίμαχες κατσαρόλες μου, την Χαλυβουργική με την Ελληνική Χαλυβουργία, τι πειράζει καλέ; Και ο Θεός λάθη κάνει!

Τώρα τελευταία είμαι εθελοντής. Όλα τα καθαρίζω, όλα τα γυαλίζω, πάρκα, πλατείες. Περνάω καλά. Τρώω και καμιά τυρόπιτα, πίνω και τζάμπα πορτοκαλάδα. Στα Δίδυμα που είχα μέσον με κεράσανε και φοντάν. Πήρα και ένα για το σπίτι. Βγάζω και τις φωτογραφίες μου με τους συνοδοιπόρους μου.

Δεν έχω παράπονο, και ο Δήμαρχος, καλός άνθρωπος, με ανταμείβει κάπου - κάπου. Όλο και κανένα χαρτάκι μου πετάει και εγώ το σηκώνω. Παλιό - καινούργιο, ψέματα - αλήθεια, δε βαριέσαι καλέ, πάντως εγώ σκόνη σηκώνω..........

Και προσέξτε τώρα που λέω αυτά μην μου κάνετε κριτική γιατί θα σας πω ψυχικά άρρωστους. Εδώ καλέ σας είπε έτσι ο Δήμαρχος, σε εκείνο το δεκάλογο, εγώ θα ντραπώ τώρα;

Έχετε γεια βρυσούλες ..

Μαρία Πολυκαρπιώτισσα