eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

'' ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΝΑΡΓΥΡΟΥ ΛΕΜΠΕΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΓΑΝΩΣΗ''

ΕΠΙΣΤΟΛΗ:
Ο ΑΝΙΚΗΤΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ ΠΡΟΣ ΙΩΣΗΦ ΓΑΝΩΣΗ:
''Ιωσήφ Γανώση σου θυμίζω για άλλη μια φορά, κάτι που σου είχα πει το 2006, τότε που ΣΕ ΝΙΚΗΣΑ! ''


Αγαπητοί Δημότες,

Αυτές οι μέρες είναι περίεργες και παράφρονες. Κάποιοι «νομίζουν...» εκφραζόμενοι μέσω του διαδικτύου …. και λησμονούν…......

Σας παρακαλώ να με συγχωρέσετε για τις φράσεις που θα χρησιμοποιήσω σήμερα, για έναν τέως αρχηγό παράταξης με δεκανίκια.

Για ένα τέως αρχηγό που απεδείχθη σαλιγκάρι, να γλείφει μπροστά στα μέλη του συνδυασμού του, σε γνωστό ξενοδοχείο άλλον επικεφαλή συνδυασμού και άλλον να ακολουθεί.


Ιωσήφ Γανώση, το σαλιγκάρι ζει μες τα σάλια του, δεν θέλει άλλο φτύσιμο!



Μιλάω για έναν τέως αρχηγό, που όχι μόνο δεν τον δέχτηκε για μέλος του κανένας συνδυασμός, αλλά δεν σεβάστηκαν, ούτε την σικ ενδυμασία που φορούσε καθ’ όλη την προεκλογική περίοδο, βολτάροντας έξω από το προεκλογικό κέντρο.


Δεν σεβάστηκαν, ούτε την μπιρμπιλωτή γραβάτα του, ούτε το καμηλό σακάκι του.


Δεν του έδωσαν, ούτε την προσφώνηση του συνδυασμού!!!


''Το περίγελο είναι, ότι μετά από έναν πρόσκαιρο μικρό θυμό του, τον έβαλαν πάνω στα τραπέζια να χορεύει και να χειροκροτεί, σαν κοκκινόκωλη μαϊμού, που της παίζει το ντέφι ο γύφτος! ''


Σήμερα θα απευθυνθώ σε ένα νεροκουβαλητή – μούτσο , έτσι τους λέω εγώ αυτούς που ποτέ δεν έγιναν, ούτε και θα γίνουν καπετάνιοι!


Ιωσήφ Γανώση σου θυμίζω για άλλη μια φορά, κάτι που σου είχα πει το 2006, τότε που σε νίκησα!


Εζυγήθεις, εμετρήθεις και εβρέθεις ελλιποβαρής για Δήμαρχος.


Σε αυτές τις εκλογές έπεισες , Ιωσήφ Γανώση, όχι μόνο τα μέλη του συνδυασμού σου αλλά και τον πιο δύσπιστο δημότη μας, πως δεν σου πάει ο πρώτος ρόλος Γανώση!

Σου πάει ο δεύτερος ….. του νεροκουβαλητή!


Ιωσήφ Γανώση, σου υπενθυμίζω, τις ψήφους που έλαβα από τους Δημότες μου σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις:


Έτος 1994 ψήφοι 1.126


Έτος 1998 ψήφοι 1.657


Έτος 2002 ψήφοι 1.473


Έτος 2006 ψήφοι 1.539


Σήμερα τους ευχαριστώ, που μου έδωσαν την μεγάλη χαρά, πάνω από 2.000 ψήφους, που δεν τους είχα πάρει ποτέ σαν Δήμαρχος.


Αγαπητοί μου Δημότες , το «έχε γεια», μου το είπε μόνο ο Δήμος μου, που έφυγε, δεν υπάρχει πια…


Για μένα αυτή, είναι μια μεγάλη και ιστορική στιγμή…


Σας ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου, για την μεγάλη τιμή που μου κάνατε και την εκτίμηση που δείξατε στο πρόσωπό μου σε όλη τη διάρκεια του βίου του Δήμου Ερμιόνης … του Δήμου μας…


Θα είμαι πάντα κοντά σας…




Εύχομαι στο Νέο Δήμαρχο Ερμιονίδας κ. Δημήτρη Καμιζή και στους Δημοτικούς και τοπικούς Συμβουλους, Καλή Επιτυχία στο έργο τους.


ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ