eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ!

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ:
''ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΟΥ''

Εγώ ο τέσσερις τετραετίες ΑΝΙΚΗΤΟΣ Δήμαρχος, μετά από απαίτηση πλέον και όχι επιθυμία των συμπολιτών μας που καθημερινά μου λένε «Δήμαρχε, να τα βρεις με τον Καμιζή, για να νικήσουμε», έχω κάθε δικαίωμα να στείλω επιστολή σ’ αυτούς που για χρόνια έχουν υπηρετήσει στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους γνωρίζω, να στείλω επιστολή στους πολίτες που γνωρίζω ότι αγωνιούν και είναι και « καθόλα σ΄ εσένα αγαπητοί », να στείλω τέλος και σ’ εσένα κ. Καμιζή και στο συνδυασμό σου, γιατί έχω κάθε δικαίωμα να το πράξω, χωρίς να σε ρωτήσω.


Και αναρωτιέμαι, κ. Καμιζή, από πότε το.....


..... πρωτοκλασάτο στέλεχος του συνδυασμού σου, κ. Μανώλης Φλωρής, που σου παρέδωσε την επιστολή μου είναι «τρίτο πρόσωπο !!!». Ο Μανώλης ο Φλωρής, κ. Καμιζή, είναι ο επικεφαλής του συνδυασμού σου στο Δημοτικό Συμβούλιο, αφότου εσύ παραιτήθηκες.

Πάντα στη θητεία μου έβλεπα το λαό μου στα μάτια, ζήταγα τη συμμετοχή του και δεν κρυβόμουνα ποτέ πίσω από προσχήματα, δικαιολογίες και ανασφάλειες. Τιμούσα τους συνεργάτες μου και έβαζα πάντα το στήθος μου μπροστά για να τους υπερασπιστώ κι όχι να τους εκθέτω.


Η απουσία συμπολιτών μου από το Δήμο Ερμιόνης, στη συνάντηση που σου πρότεινα είχε ένα και μόνο σκοπό, να μη σε αποθαρρύνει και σου δημιουργήσει μεγαλύτερη ανασφάλεια, γνωρίζοντας το φόβο της «υπονόμευσης» που σε έχει κυριεύσει τώρα τελευταία.

Εξάλλου ξέρω ότι διαβάζεις καλά. Πώς δεν πρόσεξες την τελευταία μου παράγραφο « … Παρακαλούμε τον επικεφαλής της Δημοτικής Προοδευτικής Κίνησης Ερμιονίδας κ. Δημήτρη Καμιζή να προσκαλέσει όσους αυτός γνωρίζει και επιθυμεί να παρευρεθούν….» , που είναι ξεκάθαρη και δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνίας και διαστρέβλωσης !!!!!!!!


Περίμενα από σένα κ. Καμιζή να έκανες χαρά με την παρουσία του λαού, διότι μπροστά στο λαό, θα συνενογιόμαστε επιτέλους, θα δείχναμε τις αληθινές μας προθέσεις, θα δίναμε τα χέρια, θα δεσμευόμαστε ενώπιον των δημοτών μας, θα ενώναμε τους δύο συνδυασμούς μας σε έναν, νικηφόρο, και θα πηγαίναμε στις εκλογές του Νοέμβρη για ΝΙΚΗ και μόνο ΝΙΚΗ.


Όσο για το «προσωπικό πολιτικό μου μέλλον», που αναφέρεις στην επιστολή σου κ. Καμιζή, σου γνωρίζω ότι εγώ χόρτασα «Δημαρχιλίκι». Δεκάξι χρόνια είναι αυτά! Η ιστορία έγραψε για μένα κ. Καμιζή!

Γι αυτό και συνεχώς τα τελευταία χρόνια σε έβαζα μπροστά και σε πρόβαλα παντού! Κι αυτό εσύ, έστω και αργά πρέπει να το εκτιμήσεις !!!


Η αγωνία μου όμως για τον τόπο μου και τους συμπολίτες μου, δεν θα σταματήσει ποτέ όσο ζω, γι αυτό λοιπόν κ. Καμιζή:




άσε τα προσχήματα και τις δικαιολογίες και μέχρι την επόμενη Παρασκευή, 3 του Σεπτέμβρη, βρες τόπο (θέλεις στην απάνω πλατεία του Κρανιδιού, θέλεις στην κάτω πλατεία του Κρανιδιού, θέλεις στο λιμάνι της Ερμιόνης, θέλεις
 στα Δίδυμα, στο Πορτοχέλι, στην Κοιλάδα, στους Φούρνους, θέλεις σε καφετέρια, σε Ταβέρνα, όπου αλλού θέλεις), όρισε εσύ (γιατί εγώ δεν έχω τέτοια προβλήματα), ημερομηνία και ώρα και κάλεσε σε ανοιχτή συγκέντρωση τους δημότες μας που ενδιαφέρονται και αγωνιούν για την πορεία του ενιαίου Δήμου Ερμιονίδας.


Στη συνάντηση αυτή προτείνω ως θέματα συζήτησης: 1) Προγραμματικές θέσεις, 2) Λειτουργία συνδυασμού, 3) Συγκρότηση ψηφοδελτίου και οποιοδήποτε άλλο θέμα θέλεις εσύ να συζητηθεί.


Να τελειώνουμε πια και να ασχοληθούμε ουσιαστικά, με τις εκλογές του Νοέμβρη.


Μετά τις 3 του Σεπτέμβρη, εφόσον δεν αναλάβεις την πρωτοβουλία που σου παραχωρώ και τις ευθύνες που σου αναλογούν, ο καθένας θα τραβήξει το δρόμο του και θα μας κρίνει ο λαός για τις επιλογές μας και τις πράξεις μας!!!



24 Αυγούστου 2010
ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΕΡΜΙΟΝΗΣ – ΘΕΡΜΗΣΙΑΣ - ΗΛΙΟΚΑΣΤΡΟΥ